2002年12月21日星期六

【報紙】懶理《孫悟空》遭強烈勸喻

日期: 2002年12月21日
來源: 東方日報

張衛健懶理《孫悟空》遭強烈勸喻

正身在松崗拍攝新劇《沈萬三傳奇》之張衞健,昨日特地抽空到上海為手袋專門店Braccialini 擔任剪綵嘉賓,他自言為老友「斗零」都無收,但他會攞手袋送給媽咪及女友張茜。

自言肥到「跌渣」

健仔昨日悉心打扮,被在場人士大讚他型到「跌渣」,但健仔未敢全數接收,還自嘲肥到「跌渣」!提到《齊天大聖孫悟空》被廣管局強烈勸喻,指其角色人物「爆缸」為黑社會用語,而口頭禪則是粗口,對此健仔說:「呢啲唔答啦,都已經答過啦,無綫覺得無問題咪得囉,一切由無綫決定,我只係盡演員本分,解釋又解釋過,都冇乜好再講啦!」

提到有傳他跟M8 簽經理人合約一事,健仔說:「你睇我細佬仲幫緊我,就知我無過檔,我同M8 個老闆係好朋友,今次呢間公司我都嚟幫手啦。」

多間公司斟簽約

不過健仔強調任何公司總有合作可能,由於現階段有數間公司正在接洽,他計畫在新年假期好好想清楚,因為過往他將經理人合約與唱片合約簽給不同公司,經常出現爭人事件,令他左右做人難,故有意將所有工作及合約交給一間公司處理,但若關於他演出的電影或劇集,則仍以他投資之製作公司為主。

至於傾約條件,健仔揚言除了條件好待遇好之餘,最重要是能為他傾到好劇本,因為以他十多年經驗,覺得一切以劇本行先,其後才到演員、導演功力。

沒有留言:

發佈留言