2002年12月21日星期六

【報紙】張衛健肥到跌渣

日期: 2002年12月21日
來源: 蘋果日報

張衛健肥到跌渣

張衛健、張玉珊、洪欣、吳文忻及鍾麗淇等,昨日在上海出席芭莎蓮娜手袋專門店開幕典禮。


張衛健昨日雖然穿上大褸和白衫,仍難掩發福身形。

與女友遊法國

張健昨日雖然穿上大褸和白衫,仍難掩發福身形,他說:「我近排真係肥,已經俾人話我肥到跌渣,句口頭禪由我創,估唔到俾人拎番笑我。」

最近有報道指張健約滿加際娛樂有限公司後,會加盟經理人公司 M8,對此他說:「呢次活動係 M8搞,我係幫朋友手,都冇收酬勞,我淨係拎幾個手袋送畀媽咪同女友。農曆新年我準備同女友去法國旅行。」

記者汪正文上海直擊

============================================================







沒有留言:

發佈留言