2002年12月8日星期日

【報紙】激凸大肚腩當胸肌 我Fit到跌渣

日期: 2002年12月8日
來源: 太陽報

激凸大肚腩當胸肌  張衛健唔認肥:我Fit到跌渣

「孫悟空」張衛健日前被偷拍在泰國度假時身形暴肥,還不停「抓」自己的大肚腩。但張衛健則抵死地說他「抓」的並不是肚腩,而是胸肌,他還力撐說:「我唔係肥到跌渣,係Fit到跌渣呀!」

劇集《齊天大聖孫悟空》一班演員包括張衛健、梁漢文、葛民輝和李燦森,昨日出席宣傳活動,吸引數百市民圍觀。張衛健早前被雜誌拍下他在泰國酒店內度假時,肚腩激凸之餘,還不停「抓」大肚腩。對此他回應說:「o個個唔係肚腩,係胸肌,我邊度有『抓』肚腩?!我唔係肥到跌渣,而係Fit到跌渣!不過講真,我開劇前係會刻意增肥,因為一開工就會好辛苦,到時就會瘦番,咁上鏡就會啱啱好。」


不慎咀馬騮Pat Pat

無線昨日為了配合張衛健在《齊》劇內的孫悟空角色,特別找來馬騮「金鷹」跟健仔合照,但身為齊天大聖的健仔似乎與金鷹不大合拍,只見「金鷹」在健仔頭上四處亂走,令健仔有點不知所措之餘,還差點吻到「金鷹」的Pat Pat,情況十分搞笑。

此外,早前梁漢文跟一班好友到卡拉OK消遣時,喝得酩酊大醉,他說:「我o個日係玩大o左o既!我都俾人笑o左好耐,我淨係記得我落過樓梯,之後就係返o左屋企,其間發生o左乜事都唔記得啦!我以後會克制o的o架啦!」

沒有留言:

發佈留言