2005年1月5日星期三

【網絡】柏芝偕張衛健深入棉蘭贈衣送糧

日期: 2005年1月5日
來源: 台長KKK

柏芝偕張衛健深入棉蘭贈衣送糧

張柏芝和張衛健昨日到達印尼棉蘭市, 二人兵分兩路探訪海嘯災民, 柏芝帶同大量物資到當地醫院, 當她聽到躺在病床上、 曾伴屍三日的華籍婦人鍾玉鳳講述逃難情形時, 二人忍不住相對落淚。而健仔昨日亦到訪難民營及醫院, 他指難民營內擠滿災民, 空氣混濁, 儼如街市, 一位印籍男傷者在醫院內對他訴說兒子罹難而下淚的一刻, 更令他感到震撼。

張柏芝與張衛健前日出發到印尼災區探訪, 二人聯同助手及攝影師等一行十人, 昨早由耶加達飛往棉蘭市, 本擬再轉機深入重災區亞齊省, 但因亞齊省民用機場已封閉, 昨早當地更有貨機出事, 二人在耶加達機場等了一個上午仍等不到軍機前往亞齊省, 故決定改變行程, 下午兵分兩路各自到難民營及醫院探訪。


(圖片來源: 天行健)

派食物   柏芝目睹病童傷勢心痛

柏芝昨日到棉蘭收容華人災民的日理醫院探訪亞齊省的傷者, 她還將帶備的乾糧、 文具及尿片等物品贈送給受傷兒童, 其後她到收容印尼傷者的醫院探訪,並同樣送上物資。柏芝說: 「 災民嘅情況好慘, 自己能力好小, 希望將慘況講出去, 會有多人伸出援手。 」

本報昨日曾報道一名五十七歲華籍女子鍾玉鳳與丈夫和兒子媳婦被海浪沖散, 她與丈夫李樂春在亞齊省首府班達亞齊的災區中, 與三十多具屍體同眠三日才獲救, 幸最終一家團聚。昨日柏芝在醫院內聽對方提及當日慘況時, 不禁相對落淚。

柏芝昨日又向災童派發啫喱, 其間她發現有一名小孩進食時十分緩慢, 原來對方在海嘯中被玻璃碎片割破頭, 因而影響進食, 柏芝聞言再度忍不住落淚。其後她又遇見一名腦後長有一個大瘤的小女孩, 她問小孩的母親為何不讓女兒接受割除手術時, 對方表示沒有錢, 柏芝馬上把身上的現金統統送給對方, 著她盡快安排女兒接受手術。

感觸深  「生活真係​唔需要奢華」

經過昨日的探訪, 柏芝感觸地說: 「 藝人著咁多靚衫要威, 錢可以幫好多人, 自己萬千寵愛在一身, 但我只係細到朵花咁, 生活真係唔需要咁奢華。 」 柏芝希望能把自己的愛心送給災民。而柏芝昨日接受無線電視電話訪問時則說: 「 噚日我去到印尼之後, 一直係抱住樂觀心態, 想帶畀傷者面對人生嘅希望, 但當我探訪咗二十幾個之後,已經忍唔住喊, 最難受係人嘅表面傷痕雖然好痛, 但最痛嘅係內心, 係好無助。 我見到一個五十八歲嘅女人, 咁大個人唔知乜嘢係海嘯,屋企人冇曬, 屋企又冇曬, 好迷茫。 」


另一邊廂的健仔則探訪了位於麥當區的難民營, 該處主要收容逃離亞齊省的華人災民, 他探訪後感觸地說: 「 入到難民營見到迫滿曬災民, 情況好似街市咁, 空氣混濁, 我問過啲災民, 佢哋嘅遭遇係不可思議, 兩日兩夜冇食過嘢, 有個災民同我講, 佢喺兩千幾具屍體中都搵唔到自己嘅親人, 覺得佢哋好慘。 」 健仔又表示自己今次能到訪災區的最前線, 心情有點緊張, 但對未能深入重災區亞齊省感到失望。

回憶痛   健仔為臨床災民抹眼淚

其後健仔再到收容印尼災民的醫院探訪, 院內一名四十五歲的印籍男子透露其二十六歲兒子不幸罹難, 健仔神傷地說: 「 一個咁強壯嘅男人, 受傷瞓喺床上, 從佢眼神中, 感覺到佢好無助, 呢個男人講到流眼淚, 我用紙巾為佢抹眼淚時, 感受到佢嘅眼淚包含驚恐同失去親人嘅哀傷, 小小嘅一滴水令我好震撼。 」 健仔在離開前更送上兩對拖鞋給對方, 除希望對方能穿上外, 亦寓意他的兒子仍有一絲生存希望。

沒有留言:

發佈留言