2010年1月11日星期一

【報紙】廿年兄弟情比金堅

* 編按:
相關訪問影片可按這裡觀看。

日期: 2010年1月11日
來源: 頭條日報

反應熱烈扑錘加場 廿年兄弟情比金堅 Big4台上集體回憶

能夠踏上紅館舞台開騷的,斤兩必十足。3月11至14日,許志安  、梁漢文  、蘇永康  、張衛健  以「Big 4」名義開騷,彼此相識相交20年,今天終能湊在一起跟歌迷集體回憶,說開騷,倒不如說是開Party,切合得多。

主持:黃柏高 
統籌:林永匡
協力:彭燕燕、袁東亮
場地提供:火鍋館(電話:2377 2820) 
化妝:Maggie Lee
髮型:Billy Choi@Hair Culture(許志安)及 Moe@Chin G.(梁漢文、蘇永康)

============================================================

娛樂圈總是跟紅頂白,同行如敵國,難覓真感情,許志安、梁漢文、蘇永康、張衛健(Dicky)卻能建立比血脈還要親的兄弟情,實屬難得,孖住開騷構思更講足多年,今年終成事。


Dicky、康仔、Edmond及安仔四兄弟,以「Big 4」名義在紅館開騷,單看陣容已經值回票價。

Edmond:「其實由安仔第一次個人演唱會後(96年)已構思,但始終四個人難夾期。」

Dicky:「我地各有不同崗位,安仔思維好清晰,負責揀選宣傳方法,阿康同Edmond就主力音樂,而我就簡單,負責演唱會當晚既尖叫聲。」

安仔:「識咁多年,咁Friend,只係試過98年一齊去日本旅行,香港開騷係序幕,我地最期待走埠,台灣、星馬、加拿大已傾,記得好多年前跟梅姐走埠,唔記得係邊度,但就好開心,係一D零碎片段,只要將D零碎片段堆埋,就係一幅畫,一個美好回憶。」


曼聯Edmond:「《Big 4》首歌一埋位就知點唱,大家真係好有默契。」


車路士Dicky:「Mark Lui話明唔准我地一齊錄音,驚我地掛住玩。」

「Big 4」得來不易

喜歡足球,對「Big 4」這名詞絕不陌生,有說是潮人林海峰  替他們改的,Sell團隊精神,後來更得Mark Lui編曲、Wyman填詞,創作演唱會主題曲《Big 4》。

Dicky:「《Big 4》係Party Song,我覺得Mark Lui完全明白我地想要乜,再配合Wyman既詞,好係我地,我最鍾意那句『自信心跌壞過 自發功猛得多』,意即外界點打擊我地都好,我地都會自發功去攻。」

康仔:「Big 4想畀人感覺係成熟D,有練力,所以用厚聲去演繹,唔想畀人覺得係Boy Band。錄音時好自然,完全知邊段係講我,邊段講安仔,我有問Wyman,佢話無特定,隨心。」

Edmond:「我地分開錄音,一埋位已知道點去演繹,巿場上好耐冇推出Party Song,感覺好正。」


阿仙奴康仔:「點都好,總之唔要做Boy Band。」


利物浦安仔:「我覺得Big 4個Feel好夾好順口。」

愁爆度Rundown

要知道,這些年來,Big 4金曲一直陪伴歌迷成長,要編定演唱會Rundown超難,更難的是,觀眾慣性8點9才入場,要掌握時間才能贏得漂亮,與其逾時罰錢,倒不如提早至6點開騷,唱足5粒鐘。

Dicky:「嘩!你仲狼過我,我話7點開騷都俾人話狼,不如請埋嘉賓唱早場,咁一定有賺。康仔為今次個騷苦練舞步,加埋我地三個陪舞,實有睇頭。」

康仔:「呢個過程幾開心,自己真係未試過排舞,形象方面要乾淨、醒目,服裝我搞,總之要個個靚靚仔仔。」

安仔:「講Rundown真係好頭痛,煩憂左好耐,預左罰錢都要唱,依家個個有份量,唔通真係一人唱5首歌就算?我相信4個人走埋一齊實有化學作用。」

沒有留言:

發佈留言