2010年4月21日星期三

【報紙】Big Four審人變被審

日期: 2010年4月21日
來源: 蘋果日報

Big Four審人變被審  健仔自揭玩一夜情被嗒

何韻詩、容祖兒同劉浩龍呢三個緋聞男女,噚日去咗尖沙嘴接受無綫生活台節目《 Big4大四喜》訪問,節目錄影前,主持許志安、梁漢文、張衞健同埋蘇永康預備咗啲卡紙畀嘉賓即場寫問題,三個緋聞男女冇避忌邊講邊笑研究點寫,結果健仔抽中咗劉浩龍寫嘅「有冇試過 one night stand」,健仔好大方咁承認:「係有嘅,我嘅初戀係由 one night stand後開始發展,係人哋嗒我。」


Big Four四個大男人企埋一齊,最叻係互相爆料同搞笑。

想聽安仔秘密

三個緋聞男女合照過後,阿詩俾人追問有冇尷尬,佢就話:「我已經豁出去,佢哋四個人( Big Four)搵我做嘉賓嗰陣,已經知佢哋立心不良,四位師兄係老前輩,我尊師重道,咪當完成佢哋個心願,我同祖兒會採取放棄嘅態度,好似軟皮蛇咁任你問,反而師兄(劉浩龍)就好擔心,日日都打電話問我點樣答好,我咪同師兄講你不仁我不義,橫掂都知道佢哋四個唔少嘢,最多齊齊擺上枱。」後來阿詩又話自己最想安仔抽中佢嗰條「俾邊個女友傷得最深」,雖然佢知道安仔好多嘢,但係都想聽吓佢嘅答案喎。


張衞健俾劉浩龍一問,就直言自己試過一夜情。

祖兒都笑住話:「我識咗佢哋四個好耐,又係我嘅偶像,所以都希望佢哋手下留情,最初佢哋只係搵我同阿詩,係我提議搵埋師兄,我真係烏 sir sir,初初都諗唔起(緋聞),後來醒起就覺得自己整咗個陷阱畀自己跌落去,但係我同阿詩已經設計咗啲答案,一於你有你問,我有我答。」

沒有留言:

發佈留言