2010年4月28日星期三

【報紙】Big4訪問志偉君如

日期: 2010年4月28日
來源: 蘋果日報

Big4訪問志偉君如

吳君如與曾志偉昨日於尖沙嘴錄影無綫生活台節目《 Big4大四喜》,節目前進行小儀式,主持許志安、梁漢文、張衞健及蘇永康要抽生死牌,決定誰讓君如問尖銳問題,結果君如問 Edmond:「有冇試過去滾?」 Edmond坦白說:「成日有諗,但唔夠膽。」君如續問:「你最想咀邊個,唔准話係我。」張衞健也搶說:「唔准話張茜。」君如望向安仔說:「都唔准話係 Sammi。」令安仔尷尬儍笑,結果 Edmond表示最想咀小 S徐熙娣,因她的嘴看來很好錫。


志偉與君如昨日接受 Big4訪問,進行反逼供。

「唔係做啲不道德嘢」

兩位嘉賓轉又圍攻安仔,志偉初不知問甚麼,經記者提場即說:「翻啅呀。」全場大笑,有報道指安仔背着女友余德琳( Michelle)翻追前女友鄭秀文,二人日前還在上海恩愛打邊爐,安仔解釋:「嗰次喺上海做完騷一齊打邊爐,佢三個冇去,好正常啫,一笑置之啦。」康仔即幫口說:「我同 Edmond都唔食牛,所以冇去。」安仔表示:「佢三個冇去都有其他人,不過嗰度打邊爐一人一鍋,可以自己食自己。」康仔聞言沒好氣說:「幫你兜緊,你又要踢爆,由你自生自滅。」

問安仔不怕現任女友呷醋嗎?他說:「佢知我鍾意打邊爐,知我鍾意滾,滾完就焯牛肉,我見到新聞都好攰,以前唔鍾意答,依家明白玩法,但都覺得好攰,又唔係兩個人去做啲不道德嘢,就算兩個人食都好正常。」健仔說:「依家見 Sammi豁達咗,喺台灣都有講感情,女仔都咁大方,安仔唔答咪好扭擰。」

沒有留言:

發佈留言