2010年5月1日星期六

【報紙】Big Four 合作主持新節目

日期: 2010年5月1日
來源: 蘋果日報

Big Four 合作主持無綫生活台新節目

由許志安、張 衞健、梁漢文( Edmond)及蘇永康合作主持的無綫生活台新節目《 Big4大四喜》,早前請來容祖兒、何韻詩及劉浩龍幾位緋聞情人接受訪問。


Big4請來容祖兒、何韻詩及劉浩龍接受訪問,對感情進行逼供。

談到感情事,原來祖兒會主動追求心儀男士,前男友就是例子。對於一夜情,阿詩表示抗拒,而祖兒則表示:「如果係一個我好愛嘅人,而佢只能畀我一次機會,我諗我會接受。」節目尾聲四主持以麻雀抽出「做東」的一位,再要回答嘉賓尖銳問題,安仔成為「幸運兒」,祖兒即問他被那個女性傷得最深?安仔答:「其實我覺得在感情上冇得講畀人傷害,如果一定要講一個令我好心痛嘅人,嚟嚟去去咪又係嗰一個。」默認前女友鄭秀文在他心中地位。

撰文:葉雪

沒有留言:

發佈留言