2011年8月30日星期二

【報紙】安仔懶理健仔死活

日期: 2011年8月30日
來源: 蘋果日報

安仔懶理健仔死活

許志安前晚在紅館舉行尾場騷,女友鄭秀文( Sammi)身在北京未有捧場,但安仔也甜爆透
露大前晚女友從澳門趕回港撐場。前晚張衞健逼問安仔,若自己與 Sammi跌落海會救邊個,搞到安仔勁尷尬,事後重色輕友的安仔直言:「我梗係唔會救佢。」


Big4前晚再度在紅館獻藝,張衞健玩殘安仔令全場 high爆。

許志安一連兩場「 Summer POP2011」紅館演唱會前晚尾場,內容跟5月安仔的25周年個唱相近,中間加插向張國榮致敬部份。前晚嘉賓有葉德嫻、 Big4拍檔梁漢文、張衞健及蘇永康等。

歌迷錫面狂扯

安仔前晚兩度安哥及感動落淚,握手環節時又任由 fans錫面及狂扯。整晚個唱全場 fans多次大嗌 Sammi, Big4三子出場歌迷特別興奮,張衞健抵死說:「我祝安仔身體健康先有力拍拖,先可以拉埋天窗,先可以將冰山劈開。」安仔感激張衞健撐場說真的很愛他,張衞健即說:「咁你愛我多啲定愛 Sammi多啲,我同 Sammi跌落海救邊個先,唔好話我煩,做朋友呢啲問題一定要問, Sammi可以同你生仔,但我冇辦法。」全場起哄,安仔只好掉頭走,其後四子合唱及落台握手掀起高潮。

安仔接受訪問時,被問會救誰?他即說:「張衞健儍儍哋,呢個問題太矛盾,我梗係唔會救佢。」有指大前晚 Sammi在澳門做完騷即撲返港撐愛郎,安仔坦言事前不知女友會來,問他是否很 sweet?他冧爆說:「都係種鼓勵。」會怎樣報答女友?他稱隨遇而安,搵日出去食飯。提到 Sammi質疑安仔當年白泳褲裝假狗及要檢查安仔雄風,安仔說:「佢冇理由講呢啲,話墊咪墊囉,冇所謂。」問他被 Sammi檢查過未?他即說:「嘩,呢個問題太大膽。」此外, Sammi最近擔任鞋履品牌 Skechers亞洲區代言人,拍攝新一輯平面廣告,展現完美運動線條。


(來源: 蘋果動新聞)

沒有留言:

發佈留言