2011年9月15日星期四

【報紙】蘇永康屈許志安送禮

日期: 2011年9月15日
來源: 都市日報

蘇永康屈許志安送禮

相信生日禮物冇人唔想要,不過要開口「屈」,又好似唔太好,但係若然對方係好兄弟,又真係冇乜所謂。快將生日的蘇永康,早前與張衛健和許志安Shopping,竟然開口叫安仔送一件價值2萬蚊的皮褸給他做禮物,不過佢精安仔都唔笨,即刻將「責任」推向他人,激到奸計未能得逞的蘇永康紮紮跳。

本月24日是蘇永康的牛一,昨日他接受新城電台訪問時表示:「今年提早喺農曆生日食齋,和媽媽、女友一同慶祝,女友的外婆亦遠道從加拿大回港,逗留至11月,屆時會順道睇我嘅演唱會。」被問到長輩可有向二人催婚?康仔即說:「無人夠膽催婚,暫時未有呢個壓力,做埋個騷先講,女友又唔急,我結婚一定會公佈。」

康仔被問到可有收到朋友送生日禮物?他表示:「有日同Dicky(張衛健)、老鼠(許志安)去shopping,本來我想屈老鼠買件2萬幾蚊的外套畀我,話晒之前幫佢做咗3場個唱及summer pop嘉賓,但係蛋撻都無一個,於是我同安仔講話我生日想要呢件外套,點知佢就叫我搵Dicky送,Dicky竟然又畀錢,搞到我好嬲。」

沒有留言:

發佈留言