2014年3月21日星期五

【報紙】49歲張衞健貼舊照作對比

日期: 2014年3月20日
來源: 蘋果日報

49歲張衞健貼舊照作對比

近日圈中掀起「美魔男」熱潮,唔少男星雖然年過半百,但依然駐顏有術,打扮得相當有型有款,好似方中信﹑單立文﹑杜德偉及任達華等,依然魅力爆燈,就連年屆77歲嘅謝賢,都好似食咗防腐劑咁,唔識老咁﹗


張衞健容貌變化唔算好大。(微博圖片)

至於明年就50歲嘅張衞健(Dicky),啱啱亦喺微博貼咗張相,佢貼咗張三個唔同階段嘅組圖。上個月剛過49歲生日嘅Dicky,除咗髮型由當年好多頭髮,變到0依家係光頭外,Dicky樣貌多年來都冇乜點變,至少你會認得出係佢吖。


上個月Dicky 49歲生日,似嘛?(微博圖片)


(微博圖片)


張衞健的三個不同階段。(微博圖片)

佢今晚有感而發話:「今天的我,N年前的我和NN年前的我,唯一沒變的就是愛幻想!左想右想天馬行空的想,讓我在我的戲劇作品上增添了不少色彩!」

2 則留言:

  1. 越來越有型! >///<
    那張拿著心型蛋糕的相片,像個小朋友~ ^O^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前也以為是椰絲蛋糕之類,但原來是白飯來的~~ XD

      刪除