2014年8月17日星期日

【報紙】杜德偉開騷 張衛健銀幕同步跳

日期: 2014年8月17日
來源: 蘋果日報

杜德偉開騷 Big 4缺張衛健  銀幕同步跳

噚晚杜德偉開騷,當然有嘉賓環節啦,呢晚就係大馬歌手李幸倪(Gin Lee)打頭陣,合唱《不走》,着住黑色露背裝,顯得有啲肥嘅Gin Lee,一開聲就係高音,絕對係晒靚聲,Alex話:「佢係監製介紹,當年錄《不走》呢首歌喺LA請咗個黑人女高音去台灣錄,佢唱到證明好厲害。」

Gin Lee亦話:「我專程喺大馬飛過嚟,廿年前見過你,當時你係喺大馬商場歌,我一早去排隊,但我企好遠,見到你好細粒。」之後佢哋再合唱《真的想你》。

另一嘉賓係Big 3,點解係3唔係Big 4呢?因為張衛健冇嚟,得蘇永康﹑梁漢文同許志安,佢哋合唱《信自己》,呢個時候見到邱淑貞忽然現身嘉賓席,咁遲嘅?


Big 4呢晚變Big 3

講番Big3,唱到一半,健仔喺頭頂個大銀幕出現,同佢哋同步跳,4個人唱完落台,健仔都同步落台,但冇兩秒健仔又再係銀幕出現,當然係間場俾Alex去換衫,健仔就講笑話:「我換衫好快,我做任何事都好快,唔信問下我老婆就知。點解有Big3三隻佬跳,佢哋夠膽同我跳,唔怕我一巴一巴星埋去。 」


因為健仔嚟唔到,就錄低段片一齊跳

佢再同Alex講:「依家十點幾就完,咁就三隻講bye bye,唔係話哮喘發作呀?Eason都唱六粒鐘,軟硬都四個鐘,Big 4最揸流攤都三個鐘,大家一齊『dun』地嗌encore啦!」

沒有留言:

發佈留言