2014年8月23日星期六

【報紙】Sammi個唱難撲飛

* 編按:
明明記者就問緊Sammi演唱會,係都要拉埋正室落水,真~ 係~ 冤~ 氣~

日期: 2014年8月23日
來源: 蘋果日報

Sammi個唱難撲飛 安仔助手都買唔到

「第一屆粵語歌曲排行榜頒獎禮」噚晚喺九展舉行,許志安拎咗最受歡迎男歌手,鄭秀文演唱會好多人都撲唔到飛,唔知安仔分到幾多張飛呢? 佢話:「我助手朝早八點去買都買唔到,最緊要係過程有支持!我問唱片公司應該有,有一個朋友問我就一定唔可以推,佢就係張衞健,佢好認真咁問我,我驚冇飛冇朋友做,佢好小器架,佢話幫媽咪買,我叫咗Sammi操弗啲報答粉絲。」之前安仔被影到陪Sammi跑步,仲要拖住手跑,安仔笑話:「我地平時唔會二人三足咁跑,只係嗰度到有樓梯。」

沒有留言:

發佈留言