2002年6月26日星期三

【報紙】健仔安仔結伴看世界盃

日期: 2002年6月26日
來源: 星島日報

健仔安仔結伴看世界盃  健仔打算落地生根

世界盃總決賽在即,不少圈中足球發燒友都一早計畫放假,飛往日本親身感受終極大戰氣氛,昨早出發去日本睇波的有張衛健及其母、許志安、林建名、潘迪生夫婦及劉嘉玲等等,相當熱鬧。

安仔唱孤身走我路

許志安及張衛健就陪著健仔媽媽,先於機場美心飲茶,再進禁區上機,健仔見到記者,馬上孝順地拖著媽媽慢慢行,更不停吩附記者,不用急不要撞到其母。而安仔就一個急步丟下兩人入閘,記者追著他問,為甚麼「單拖」上路?安仔笑一笑,突然唱起歌來, 「孤身走我路……。」記者再追問他,為甚麼不約好朋友一起去日本?安仔反問記者:「我好多好朋友喎。 (好多呀?) 唉,都係唔好亂講,我好朋友得一個。 (係咪睇波女仔唔鍾意?) 你又知佢唔去?」

張衛健飛起康仔

至於健仔就相當抵死,記者問他何時回來,他就笑道:「我去落地生根呀。 (咁你唔帶埋張茜呀?) 落地生根!哈哈,你又知佢唔去?佢遲啲去呀。 (你漏咗康仔喺香港!) 佢唔鍾意睇波㗎,佢喺屋企聽歌睇書就已經好開心。」

沒有留言:

發佈留言