2002年6月24日星期一

【報紙】一億五千萬咁細雞!

日期: 2002年6月24日
來源: 太陽報

劉德華無懼官非簽新公司 好友代出頭
張衛健寸麥紹棠:一億五千萬咁細雞!

劉德華被中建電訊入稟索償一億五千萬元,中建主席麥紹棠更向法庭申請禁制令。昨日華仔簽約新公司,以近億元酬勞簽兩年唱片約。與華仔一同簽經理人約的張衛健亦當眾撐華仔說:「被人告一億五千萬咁細雞,華哥攝牙罅都唔夠!」

上周中建主席麥紹棠在控告劉德華的入稟狀中,力數華仔違約,要申請禁制令封殺他。華仔亦表示無懼禁制令,此官司不會影響他事業上任何活動。

昨日華仔舉行盛大記者會,簽約加盟新成立的加際娛樂,大並簽下兩年內錄五十首歌約五張唱片,然後交由EMI發行,且即場公布連串開演唱會大計。昨日到場支持華仔者眾,儼如四台聯頒大獎,包括無線及三間電台高層,還有已取得默契將簽華仔的寰亞老闆林建岳、王晶及劉偉強等,加上現場數十位傳媒,場面墟冚,而杜琪峰、鄭則士、劉偉強及曾志偉等亦有送上花籃以示支持。


華仔與張衛健繼十多年前拍電視劇《聖劍天驕》後,有興趣再攜手合作。

健仔任視工作室總裁

記者會上,張衛健與華仔一同加盟加際,所不同的是健仔簽兩年經理人約,他公布與加際成立一間衛視工作室,負責投資製作電視劇,由他出任總裁,製作的劇集將交由新開的TVPI發行。健仔在台上發言時更力撐華仔說:「我真係要向華仔學習做藝人既操守,做生意的精神,我希望三年內可以青出於藍,俾人告唔止係一億五千萬咁細雞,而係一億五百萬美金,包刋XXX消化餅咁細雞,華哥攝牙罅都唔夠!」

傳華仔加盟酬金一億元

會上健仔表示已邀華仔拍劇集,但要待華仔有興趣才能成事,說到新約酬勞,他笑言:「八位數字啦,據講我同劉德華酬金加埋都一億元。」對健仔之言,華仔笑說:「我唔知佢幾多,我都好近,有八位數字啦,唔好以為佢叻晒,哈哈!不過我同健仔講,有人辭官歸故里,有人漏夜趕科場。我自己都係做藝人、幕前比較好,因為精神上唔識得周旋。」

他對新公司信心十足,他說:「因為我同Catchy(加際)行政總裁Marina(伍曼英)識咗好耐,我係華星既第一張唱片,就係佢做市場推廣,就算係天中,佢都係Managing Director,早兩個月仲未簽我,都已經做咗一份好完整既計畫書,佢地淨係台灣宣傳費都接近八千萬台幣(約二千萬港元),所以佢地畀到我好大信心。」

另外,對張徹的逝世,華仔言若有憾:「聽到消息好唔開心,我同張大導最後合作電影係幾年前既事,我知佢想搵我開部戲,雖然佢身體上唔能夠做導演,但佢好想拍,我亦同幾間電影公司傾過,可惜俾人拒絕咗。」

沒有留言:

發佈留言