2002年6月24日星期一

【報紙】新公司成立 張衛健袋千萬

日期: 2002年6月24日
來源: 蘋果日報

新公司成立 張衛健袋千萬

劉德華與張衛健昨日宣布加盟新公司「加際娛樂有限公司」,張衛健還榮升老闆,成立了自己的工作室,而華仔今次簽約新公司只限於他音樂上的工作,與中建老闆麥紹棠早前入稟擬向他發出的禁制令並無牴觸。


劉德華張衛健有錢大家搵!

劉德華與張衛健 (Dicky) 昨日正式宣布加盟新成立的「加際娛樂有限公司」,並在尖沙嘴半島酒店舉行記者會,記者會除宣布二人加盟外,還同時宣布由 Dicky做老闆的「衛視工作室有限公司」正式成立,此公司將會由 Dicky親自負責製作電視劇,然後交由「卓越電視製作國際有限公司」發行。

老細夢終成真

昨日記者會吸引半百記者到場採訪,林建岳、王晶及多個傳媒的代表如甘國亮都有到場支持,而 Dicky一出場即為大家帶來歡笑,他說:「其實我恨今日好耐,並唔係恨做老闆,係想有自己製作電視劇,亦都想向華仔學習做生意,青出於藍勝於藍,就算俾人告都唔好一億五千萬咁『細雞』,係都一億五千萬美金。」

不能坐以待斃

事後 Dicky強調在台上純粹講笑,他說:「總之點都好,我會百分百支持我身邊人。」 Dicky表示今次加盟新公司得到八位數字的酬勞,他笑說:「據我所知我同華仔加埋都差唔多成一億!」

中建的老闆麥紹棠,日前擬向華仔發出禁制令,不許他公開演出,又向華仔索償一億五千萬,但華仔昨日強調說:「我同天幕生意性質一向都唔係關於音樂,我今次簽新公司係關於我音樂事業,大碟發行會係 EMI,我理解上係冇問題,而且我都唔可以坐度乜都唔做,如果天幕覺得我唔可以做,佢會停我,我係照正常程序做,麥生做乜我唔可以制止,我覺得我都係做番一個藝人就算。我都同 Dicky講,有人辭官歸故里,有人漏夜趕科場,叫佢小心。」

採訪:胡比 攝影:仇志德

沒有留言:

發佈留言