2002年6月26日星期三

【報紙】安仔同張衛健睇世盃冇預Sammi

* 編按:
虧你諗得出「落地生根」! 又笑死~

日期: 2002年6月26日
來源: 蘋果日報

安仔同張衛健睇世盃冇預Sammi

許志安昨晨偕老友張衛健及張母出現機場,三人一同飛往日本睇世盃。而健仔女友張茜於稍後赴日會合,問安仔為何不與女友鄭秀文同行?他笑說:「你又知佢唔去?」


許志安。

今屆世界盃賽事已進入四強爭霸階段,昨晨有不少名人明星離港,紛紛飛往日本睇波。向為圈中孝順仔的張衛健昨日早上十時許,偕同母親及好友許志安於機場美心閣歎早茶,接三人飛往日本旅行看世盃。

「我去落地生根」

健仔與母親在離開美心閣時巧遇記者,健仔即向記者說:「小心,唔好撞到我阿媽。」問到健仔今次會在當地逗留多久?他笑說:「我去落地生根呀。」記者又問為何不見其女友張茜同行?他便說:「你又知佢唔去?佢遲D去。」


張衛健偕母。


健仔女友張茜。

哼《孤身走我路》

至於安仔,被問及是否獨自一人睇波時?他竟無厘頭地哼梅艷芳的歌曲《孤身走我路》,問他為何不與「好朋友」鄭秀文結伴睇波?安仔即說:「我好多好朋友。」但其後他又說:「唔好亂講,我好朋友得一個咋,你又知佢唔去?」 此外,健仔表示自己與蘇永康仍有聯絡,他說:「佢幾好,佢唔睇波,但會睇碟,聽歌咁。」

沒有留言:

發佈留言