2002年9月12日星期四

【報紙】《獎門人》葛民輝玩踢爆

日期: 2002年9月12日
來源: 太陽報

《獎門人》葛民輝玩踢爆   張衛健扮馬騮精人有三急賴屎

張衛健與蘇永康這對好兄弟,前晚錄影《吾係獎門人》時,前者被踢爆拍劇時曾放屁「賴屎」,後者則被取笑勒戒、重獲新生,還經常提及Fing頭話題,難得二人都不介懷,健仔更自稱天生我才必有用。

張衛健、蘇永康、梁漢文、葛民輝及孫佳君等前晚錄影《吾係獎門人》,健仔被阿葛踢爆拍《齊天大聖》時,因人有三急而放屁「賴屎」,要趕回酒店換褲。不過健仔不但沒有嬲怒,還自爆說:「我讀中一個陣,因為地鐵冇廁所,都試過賴一次。(唔嬲被踢爆咩?)天生我才必有用,畀佢地輕鬆吓啦!」


張衛健在《獎門人》節目中,慘被葛民輝踢爆在橫店拍《齊天大聖》時放屁賴屎。

在《吾係世運會》環節,阿葛同孫佳君走完石春路後說:「下面痛苦上面快活,好正。」健仔原不必走石春路,但曾志偉指他是孫悟空有觔斗雲,走石春路不會痛,要他和肥導演示範,但肥導演不知所終,結果找來二百五十磅的肥記者頂替,健仔走完石春路,登時面青唇白。

康仔被笑「趕住勒戒」

除健仔外,康仔也成焦點,如笑他「趕住勒戒」、「重獲新生」,還有很多關於Fing頭的話題。玩《閂大閘》時,謎底是「陳雅倫」,梁漢文提示康仔說:「你個仇人,好憎果個?」康仔馬上答中,事後他強調說:「全世界都係朋友,冇仇人,唔好問呢個問題,我唔會答。(佢地成晚提Fing頭喎?)知恥近乎勇,我唔介意。」

另外,台灣雲林縣籌辦的反毒大型活動有意請康仔參與,唱片公司雖決定代向行政院新聞局爭取解除限制行動,但康仔能否演出仍是未知數。

沒有留言:

發佈留言