2002年9月24日星期二

【報紙】內疚帶松鼠狗行沙灘唔見咗

日期: 2002年9月24日
來源: 東方日報

張衞健內疚帶松鼠狗行沙灘唔見咗

張衞健昨日見到記者時冇厘心機,記者追問發生甚麼事?健仔唉聲嘆氣說:「我昨日(即前日)整唔見咗隻松鼠狗,我哋養咗佢成十年,係媽咪嘅心肝椗,晚晚都陪住媽咪瞓,依家媽咪喊到飛起,搞到我好內疚,都唔知點安慰媽咪。」

諗嘢十五分鐘出事

健仔謂這隻松鼠狗女叫「飛飛」,是弟弟送給媽咪的禮物,他自責地說:「『飛飛』由我唔紅睇到我紅,嗰日我帶埋『飛飛』送個朋友返黃金海岸,之後我就同佢去咗行沙灘,自己坐喺沙灘度諗嘢,過咗十五分鐘,我叫『飛飛』冇反應,先知道佢唔見咗,我搵咗三粒鐘都搵唔到,今日又陪媽咪再去搵,但一樣搵唔到,希望執到『飛飛』嘅人好心有好報,俾番隻狗我,等我哋可以一家團圓,我一定俾重酬答謝。」

沒有留言:

發佈留言