2008年7月29日星期二

【報紙】打情罵俏幸福滿瀉

* 編按:
So Ssweet~~~

日期: 2008年7月29日
來源: 蘋果日報

打情罵俏幸福滿瀉  健仔、張茜北京行禮任影

張衞健( Dicky)同老婆張茜前晚盛裝出席尖沙嘴舉行有線娛樂新聞台5周年生日晚宴,當傳媒稱呼佢地張生張太時,佢地表現得好開心,反而當司儀係台上叫佢地做 Dicky同張茜時, Dicky主動話:「不如叫我地張生張太。」連張茜都話:「由我張太公佈九位入選主播既名單。」

有主播問張茜收過乜野難忘既生日禮物? Dicky搶住話:「乖,答啦,有老公係度。」張茜先至甜絲絲咁話,每年生日無論 Dicky係咪係佢身邊,都會收到佢送既玫瑰花。


張衞健同張茜前晚透露籌備補擺喜酒同係教堂行禮。

揀婚紗懊惱

Dicky透露下個月會返香港出席好朋友羅慧娟既婚宴,講到係不丹完婚既梁朝偉同劉嘉玲返香港之後都會補擺酒,問幾時輪到佢地? Dicky話:「近來唔忙,會認真諗補擺酒既安排,不過唔一定係香港。」張茜就話:「北京會係首選,我想行教堂,搵間靚教堂舉行。」會唔會效法梁朝偉同劉嘉玲去遙遠既地方避追訪? Dicky話:「咁又唔使,偉仔係佛教徒,我地係天主教。」張茜跟住話:「一定同大家講,大家可以黎影。」

張茜又透露仲未影結婚相,佢話考慮行禮當日先至影。至於婚紗款式,佢話:「諗到頭都大晒,唔知自己訂好,定係搵人設計。」 Dicky笑住話自己設計平D,張茜即刻話:「我會慳。」 Dicky聽到老婆咁體貼,佢忍唔住話:「唔緊要啦,你咁細粒用到幾多布呀。」

沒有留言:

發佈留言