2009年12月9日星期三

【報紙】四兄弟錄歌搞大龍鳳

日期: 2009年12月9日
來源: 蘋果日報

四兄弟錄歌搞大龍鳳  口臭安仔咒梁炳離婚

許志安丶梁漢文丶蘇永康同張衞健四兄弟話一齊開演唱會,講咗好耐,終於落實3月12至14日開三場,佢哋做咗首主打合唱歌,歌名同佢哋自訂嘅組合名一樣叫《BIG 4》。



馮仁昭早幾日去咗睇佢哋幾個大細路錄音,歌係好聽,但佢哋合作時經常你寸我,我寸你,嘈交咁滯,連監製雷頌德都忍唔住問佢哋平時係咪咁相處,咁嘈落去,都唔知演唱會可唔可以順利完成呀。

健仔賣油唔賣肉

安仔見馮仁昭有咁嘅疑慮就話:「我哋感情不嬲唔好,係外界以為好好啫,無論工作家庭方面都不時有拗撬,唔認同對方,我哋其實唔係咁熟,貪圖一個利字,先會一齊開騷。」一聽安仔咁講,馮仁昭即刻醒覺,幾條友喺度玩嘢。

講番正經,康仔話佢哋開騷呢場大龍鳳,係想50幾歲60歲時回望從前,有番啲難忘回憶。



講到服裝舞蹈,康仔話:「服裝會由得過十大傑出衣著嘅許志安先生負責,佢冇嘢賣,多數都話用六嚿腹肌,我就唔擔心,擔心張衞健配唔配合到啫。」健仔即話:「我賣歌唔賣肉,聽我唱歌已經聽出耳油,我只賣油。跳舞方面呢,我哋係會排嘅,但到時跳唔跳就另一件事喇,大家都知我哋善變o架啦。」

問安仔到時會唔會俾個驚喜大家,宣布結婚,點知佢好口臭咁話:「梁漢文宣布離婚羅,其實近期啲演唱會興有主題,我哋都會以講笑為主。」梁漢文聽見都廢事睬佢,睇熟歌詞唱多兩句實際啲喎。

沒有留言:

發佈留言