2010年7月28日星期三

【網絡】有情的一個男人

日期: 2010年7月28日
來源: 陪著你走 - 隨意窩

7/28,星期日在書展裏收到編輯俾我既一本書,係Big Four既張衞健送俾我,仲有一段鼓勵說話。

有日編輯同我講,張衞健打電話俾佢細問阿蚊情況,希望可以作出鼓勵或能出點力,然而當時佢人在北京,專程打長途電話親自問編輯。我知道後,心中十分驚訝,一個紅極一時既藝人(仲要係男人),點解會睇我本書? 更重要係佢非常忙,但佢竟然不假手於人(例如助手),親自去慰問一個小市民,細想世上有幾多個成功既人會用心去關心其他人? 更重要係唔係用錢,而係用心。當我睇完佢地本新書"不一樣的Big Four"後,我對佢性情/性格就更加欣賞。


張衞健自小就面對父母分離,一個年輕人為咗屋企,係酒廊唱歌,係不放棄理想情況下,參加咗新秀更贏得金奬。佢事業沒有一帆風順,一次機會下佢成功了,但年輕既又有幾多個會懂得"成功"? 往往就只會認為係因為自己才能,一世都可以因自己能力而更好,這就是年輕(我亦犯過呢種錯,而後果由阿蚊承擔)。係孫悟空熱潮過後,佢事業就係低潮,更有人同佢講:你的面孔沒有毛就不值錢的! 一個成功過既男人,係低潮時候再俾人踩,試想你會點? 張衞健就以自己志氣同硬頸性格(我覺得,因為我都會咁做),從北京再努力,再得到今天成就。沒有當年低潮,今天就唔會有一個懂得關心人既藝人,而佢所付出的,沒有刻意去俾其他人知。佢有既係錢同名氣,但最貴重既係佢時間同心機(係書中我明白到佢心機係佢最厲害才能),佢唔同一般有錢人,佢反而付出自己最貴重既,這反倒令我更欣賞佢,而更重要係張衞健身上見証到人生有高有低,只要好似魚一樣,繼續力爭上游,你唔會一生低潮,下一次將會更開心,更有意思。

"知道你辛苦喇! 為自己愛既人付出係值得的! Be happy! She wants you to be happy!"

沒有留言:

發佈留言