2013年3月17日星期日

【網絡】雷頌德紅館騷 Big Four等嚮應拍海報

* 編按:
有關《180°+》的補充資料可以看這裡

日期: 2013年3月17日
來源: Stars-HK 娛網

雷頌德6月紅館騷 Big Four、方力申、鄧麗欣、衛蘭及Rubber Band等嚮應拍海報 (節錄)

為香港樂壇貢獻大量賣座歌曲的雷頌德將於6月21至23日香港體育館舉行「雷頌德THANK YOU演唱會」,一向人緣甚廣的Mark早前拍攝海報,並得到一眾圈中好友齊齊撐場,頭炮已有多年死黨黎明及靚媽陳慧琳拍攝首輪海報,現在又請來Big Four、及以情侶檔姿態唱盡大街少巷的方力申和鄧麗欣、唱家班、衛蘭和JW,還有組合Rubber Band為海報拍攝。


雷頌德(Mark)早前為「雷頌德THANK YOU演唱會」拍攝海報,在其一呼百應下,多位曾合作過的歌手也義不容辭的度期拍攝海報,其實除了海報上的好友參與演出外,古巨基、盧巧音、李治庭及羅敏莊等亦一口答應演出,Mark笑言,演出名單有如一首歌的歌詞般長,因為過往合作的歌手實在太多。


阿Mark又透露首張任監製的唱片就是張衛健的《180度+》,Dicky笑說:「就係靠呢張唱片插入谷底喇,但係絕對贏到口碑。我覺得當時嘅Mark係好有熱誠同大膽嘅音樂人,因為當時佢用10個唔同國家音樂類型嘅音樂幫我做10首歌」。而安仔則說:「我最記得當年正東年代,Mark第一首幫我寫嘅《我的天 我的歌》,雖然演唱會主題係Thank You,但係其實應該係我哋多謝阿Mark先真」。Mark回應道:「佢哋喺台上都成日有多謝我,但係我真係好感激歌手1對我嘅信任,同埋佢哋咁比心機去演繹」。



之後兩人又開始搞笑,健仔指雷頌德如同一個人的心臟,安仔即插咀說:「生物堂咩而家?!咁你係一個腎囉,個頭成個腎咁樣,阿公就似係個肝,因為個樣好衰竭呀,Edmond就似係排肋骨」。健仔即說:「咁你仲唔係個鼻?!」而阿公(蘇永康)原來與Mark相識逾20年,他說:「其實佢大學畢到業我都有功勞,當時佢未畢業就想返香港做音樂人,雖然當時佢做啲音樂幾好聽,不過佢仲打算唔讀,但係比我制止佢。其實佢老本行係讀建築嘅,但係到底你有冇起過啲咩出嚟架?」

沒有留言:

發佈留言