2015年6月17日星期三

【報紙】Sammi揀Dicky做老公

* 編按:
相關影片可以按這裡觀看。

日期: 2015年6月17日
來源: 蘋果日報

Sammi揀Dicky做老公 (節錄)

天后鄭秀文(Sammi)過去20年來登上《蘋果日報》娛樂頭版不計其數,但讀者最開心始終是她與許志安復合嘆豬髀的新聞,更為她帶來牛脷文的新花名。突破從來是《蘋果》的宗旨,近年很少做專訪的Sammi為慶祝《蘋果》20周年,也來一次突破自己框框,試試面對不一樣的問題,拋出不一樣的答案。結果她在Big Four四子中選最佳老公,竟然沒有許志安份!還認為大男人杜琪峯可挑戰同志角色,跟古天樂玩斷背山。

記:Big Four邊個最適合做情人、老公、朋友、囝囝?
Sammi:嘩!好難講喎,真心話又唔講得,講啲假話啦!老公揀Dicky(張衞健),因為佢好鍾意家庭,放工就一支箭標返屋企,佢唔鍾意玩,有時去卡拉OK都唔願意,佢好愛佢嘅家庭同媽媽,呢樣嘢好難得,相信如果同佢結婚,都會好愛我嘅爸爸同媽媽。
情人我覺得Edmond(梁漢文)幾好呀,因為佢好鍾意玩嘛,喺朋友裏面佢好帶到歡樂畀大家,我覺得情人某程度上要有一種funny,好識得搞情趣好幽默,我覺得Edmond幾做到情人,同埋佢body shape好,做情人body shape要講究。
朋友會揀康仔(蘇永康),因為康仔人緣好好,雖然講嘢好率直,但感覺完全冇機心,頂到佢率直就冇事,佢個人好善良,好鍾意佢善良呢part。
囝囝揀許志安,因為佢個人好簡單,食飽飯就好開心,仔都係整飽佢就搞掂啦,我觀察佢唔係有反叛個性,都幾尊師重道同念舊,個性又比較平衡,唔會活潑好動到不得了,又唔會好靜到不得了,作為一個細路仔會易教。




(來源: 影片截圖)

記:最後一餐想食乜,自己煮定出街食?
Sammi:最後一餐即係臨死前,仲煮,出街食啦,同鍾意食嘅人一齊食日本嘢,臨死都要瘦嘛,食啲唔好咁油嘅嘢。係咪同安仔食?全部我愛嘅人,同知道佢錫我嘅人,越多人越好。
記:想同20年前嘅自己講乜?
Sammi:一早叫你減肥囉,唔使食到自己138磅出咗事先減肥。
記:想同20年後自己講乜?
Sammi:一早叫你唔好減肥啦,20年後咪又係肥到咁,減嚟做乜呢,哈哈哈。

沒有留言:

發佈留言