2016年3月20日星期日

【報紙】張衞健翻生全靠肥媽

* 編按:
相關影片可以按這裡觀看。





(來源: 影片截圖)

日期: 2016年3月20日
來源: 東方日報

《肥媽友誼長存30周年告別演唱會》尾場 (節錄)

殿堂級歌手肥媽(Maria Cordero)假紅館舉行尾場告別演唱會《肥媽友誼長存30周年演唱會》,吸引多位圈中好友捧場,包括徐小鳳、戴夢夢、狄龍、黃淑儀、鄧達智、王梓軒、魯芬、李寶安等人,而外籍老公則擔任鼓手,期間又送花給肥媽。

晚晚有唔同嘉賓

全晚肥媽邀得多位嘉賓好友上台表演,除了「男子組」吳志雄、李天翔、古卓文、「女子組」黑妹、蘇珊、方伊琪、羅敏莊及阮兆祥反串扮肥媽外,其餘嘉賓都跟首場不同,包括陳奐仁、黃小琥、身穿高衩裙的陳潔靈等人。


BIG FOUR任嘉賓,張衞健搞笑讚肥媽粉絲有活力!


張衞健話最霉dum dur時,多得肥媽簽佢登台拉番佢上嚟。

感謝提攜  張衞健翻生全靠肥媽

之後輪到Big Four出場,抵死的張衞健謂:「初初以為肥媽啲fans係三高,估唔到都幾有活力。」之後眾人跟肥媽談天,其中許志安及梁漢文都謂希望肥媽永遠不退休、永遠帶歡樂給大家,而張衞健亦正經謂:「多謝肥媽,記得廿幾年前,有一年我真係霉dum dur,有一日晏晝三點幾,安仔喺我屋企,我講我一整年真係冇收入,佢叫我搵啲騷做,我話都冇人搵我,佢就問我識唔識肥媽,仲介紹肥媽我識,肥媽二話不說即刻簽我十場。」安仔即謂:「估唔到你真係記得,仲以為你忘恩負義。」張衞健續道:「所以自此肥媽發現我聲色藝俱全,以後都搵我唔搵許志安。」蘇永康亦謂:「尋晚上網睇資料,原來肥媽08年已經獲頒榮譽徽章,佢做咗好多善事係冇人知,所以真係要秉承佢呢個精神繼續做好自己。」之後五人合唱《嘥氣》。




Big Four同肥媽。

感激好友支持

講到得到多位朋友助陣,問會如何答謝朋友?她表示:「買咗禮物,同埋會同佢哋每人食飯,在心中,真係諗唔到,我打畀健仔(張衞健),佢話佢哋Big Four都會嚟,我個日同阿細(蘇志威)食飯,叫佢哋做嘉賓,佢打畀經理人,一分鐘內覆我話得,巫啟賢又係,佢一句就話嚟,黃小琥又係,好多人都打嚟話點解唔叫我,發覺原來有咁多朋友咁錫我,令我飄飄然。」

沒有留言:

發佈留言