2018年5月21日星期一

【粉絲】終於見到你

日期: 2018年5月21日
來源: winkipinkimark 芳

四次組織三次取消,還要奔跑,終於見到你 [心] 520 [心]

5月22日組織接機,5月19日取消。5月20日說行程繼續,5月21日下午取消。改為即晚晚上。

黃昏時候再取消 [泪],晚上再意外地收到通知可以接機[色] (接機前约2小時才確認) 辛苦了負責人卓[爱你]

這幾天經歷了多次失望開心再失望再開心…

今次還可以帶上我的女兒,她非常開心,她是孫悟空粉,比我更早喜歡Dicky,她問下次有機會可以再去見Dicky嗎?

呢次真係追星~ 我哋喺B閘等dk,dK喺A閘出 (AB閘係機場頭同尾),好彩卓眼利喺屏幕A見到dk,卓跑過去,我哋4個跟住佢跑。結果跑到停車場旁邊先見到dk,我哋5個跑到喘氣,dK暗笑,仲話我哋未老先衰 [笑cry]

卓叫dk估吓我旁邊係我邊個,佢疑惑咁答:媽咪?(原來佢答之前已經聽到個女叫我媽咪)

簽名時問我叫咩名,我話你唔記得我呀,佢話你好想我記得你咩?卓已幫我講咗🙏

合照時間,我個女先合照(dK問咗兩次佢幾多歲 [笑cry]),跟住叫我同個女一齊,我話要同dK單獨合照,我同dK講,佢仲有個妹已經結咗婚添,佢話咁快[嘻嘻] 影完我倆合照 [亲亲][亲亲] 跟住dK叫埋我個女一齊3人合照。[太开心]

唔知有冇機會可以帶埋2個女一齊追巨星 [憧憬]




沒有留言:

發佈留言