2018年5月12日星期六

【記錄】當巨星遇上性格小巨星

日期: 2018年5月12 (星期六
地點: 機場

遠遠見到他從斜路邊走邊語音,助手則在前面推行李,見面當然是先打招呼啦!
細佬今次好乖,肯叫叔叔,雖然好細聲,還伸手主動握手呢。
他一見到細佬時立即就讚了他一句:「嘩! 今日好靚仔喎!」
細佬又似懂非懂的牙牙學語地回答:「係!」
笑死~

張生走在最前,就在大家前往櫃位的時候,我遠遠就留意到前面有個少女在講電話,只見她邊講電話邊定睛望著他,可能因為他戴著黑超所以特別留意他吧。後來只見那少女突然雙眼瞪大,想必是發現自己見到巨星了! 她繼續邊講電話邊定睛望著他,我經過她身邊時聽見了她倒抽了一口氣向著電話興奮尖叫,哈哈哈!

今次的航班比較特別,幸好他到達辦理手續的時候並沒有太多人,不然他就可能會變成蜜糖了喇! 嘻~ 如往常一樣,他很快就過來跟大家聊天,不過今天大家比較靜.... 比較呆.... 哈。

他:「有冇嘢俾我簽呀?」
F1:「有呀!」說著遞給他相片。

他本來手裡是拿著水樽的,接過相片後把水樽遞到細佬面前:「幫叔叔揸住先吖!」
細佬好乖巧的接過水樽,拿得牢牢的。Good~

他很精靈地立即說:「Fish吖嘛係咪呀?」嘩! 咁叻仔記得啊~~~
F1 笑笑點頭:「可以開心一個禮拜喇!」
他:「吓.... 先開心一個禮拜咋....」咁識攝位佩服佩服!

然後到F2給他相片,忘了是誰問他,好像是F2本人:「記唔記得叫咩名?」
他很爽快地答:「記得! 梗係記得啦!」才剛說完就立即接著說:「叫咩名啫?」我們全部爆笑!
F2一直在笑,他就拿著相片說:「黎吖,俾D貼士吖!」

告訴他名字之後我們又說這個名字是他擅自幫人改的,自行加了草花頭「艹」,不過他好像不記得自己曾經亂改名的事。
就在這時候細佬想要把水樽還給叔叔,他說:「未得,等陣。」於是細佬又乖乖繼續拿著。

然後到我,他接過相片之後看了看,因為是大合照,所以他接過後就問:「邊個架?」
我:「我架!」Well…. 我都知張大合照入面我得一隻眼.... 哈哈哈哈哈哈哈!
然後邊簽他又邊說:「依張好耐架喇喎....」做乜今日咁好記性呀?
我:「係呀!」
他繼續簽,突然又說:「好似係冬天來架嘛....」
我:「係呀!」今天呆得只懂得說係呀係呀哈哈哈!

簽完後又問W:「你呢? 有冇嘢俾我簽呀?」
W:「冇呀!」唓~ 明明有又話冇~~~
C聽到之後連忙說:「我呢? 你唔問我既?」
他: 「問~ 逐個逐個問吖嘛....」頭腦真靈活,轉數果然快。

到預備影相的時候,他接過細佬的座駕,逗著細佬玩,又搓又掐又捽的哈哈。
接著又突然說:「黎啦! 今日佢係主角,所以個個都要同影相!」大佬你話點就點啦!
就係咁,大家就都有張「家庭照」了!

當大家都影完,張生同細佬唔知講咩,細佬擰轉身去後面,小小手拍落張生的心口,拍吓捽吓搓吓又好似推開張生咁,兩個你搓我時我又捽吓你咁,笑死。

收拾好向離境入口進發時,張生好順手的推著細佬的座駕,一隻手推另一隻手就做「人肉安全帶」,邊推邊同細佬講:「同叔叔去坐飛機喇!」
細佬又冇乜掙扎,張生又好興奮咁再講多次:「我地去坐飛機lu!」
然後細佬開始黎料,就俾返媽咪推喇。

去到入口,將水丟掉後就say goodbye啦。
細佬突然就伸手出來要跟大佬Give me five,可愛又搞笑。
接著我又膽粗粗地伸手出去要握手~ 哈~ (對~ 又來一次~)
他進去後F1也要握手,所以隔著圍攔又握了一次~ 嘻!
過了檢查櫃位後,他停下來等助手的時候有望向我們呢,微微地笑加上輕輕揮手說再見,感覺好窩心吖~~~

沒有留言:

發佈留言