2019年6月24日星期一

【報紙】蘇永康信安心事件會淡

日期: 2019年6月24日
來源: 蘋果日報

蘇永康信安心事件會淡  

蘇永康兩場紅館演唱會前晚圓滿結束,獲好友張衞健、謝霆鋒及關之琳等到場支持。完騷後康仔被問到會否再舉辦演唱會?康仔指仍未決定,但如果要巡迴就有困難,因為演唱會合作的中樂團很忙,他說:「我哋有晒啲樂譜喺手,但如果去唔同地方,可能唔係首首歌都啱,每份譜要成兩萬元,寫過會好貴。」


蘇永康前晚尾場,張衞健(右)及謝霆鋒等到場支持。

問到好兄弟中獨欠許志安沒有現身,康仔說:「其實我同老Sam(鄭秀文)同安仔成日通電話,Sammi都想嚟,但係佢諗到如果嚟會引起某啲混亂,佢呢兩、三晚都有message鼓勵我。」日前劇集《愛.回家》以安心事件抽水,問他會否覺得不合適?康仔說:「我相信呢件事會慢慢淡,安仔同Sammi絕對會勇敢面對,就好似我自己件事(台灣涉毒)咁,我唔怕大家提,因為唔可以逃避同埋驚,反而要去面對。」

沒有留言:

發佈留言