2019年10月3日星期四

【報紙】大帥哥張衞健俾好多鼓勵

日期: 2019年10月3日
來源: 蘋果日報

【人生巨變】林子博至今未知「死因」 慶幸無情雞換有情人相助 (節錄)

48歲的林子博,過去11年在無綫娛樂新聞台做主播,偶爾有機會參與劇集和綜藝節目,跟太太Shirley公一份婆一份,一家四口生活雖不富裕,但知足。

數個月前,這個幸福之家起了重大變化,跟子博結婚16年的Shirley,忽然患上極罕有癌症「平滑肌肉瘤(腹腔)」,不但進入第四期,癌細胞更擴散到肝、胰、肺及淋巴。Shirley為抗癌而辭去原來工作,子博一個人孭起整頭家,勉勉強強以為撐得住,卻沒想到無綫決定本月1日約滿後不再跟他續約,連家中唯一經濟支柱也倒下來。

不過,一隻「無情雞」換來一班「有情人」,古天樂、汪明荃、鄭秀文、張衞健、薛家燕、鮑起靜、江美儀、張慧儀......子博相熟的、不相熟的,一個個伸出援手,有些經濟上支持,助Shirley到美國就醫,有些給他介紹工作,比起乜乜大型籌款節目,來得更真實、更真心。

子博日前接受《蘋果》專訪時由衷感激說:「我呢11年喺娛樂新聞台係冇白過,因為真係有好多呢一行嘅人,你諗都諗唔到,我只不過訪問過2次、3次,真係冇電話冇交情,但佢哋都有幫我,好似大帥哥張衞健,佢搵我電話WhatsApp我,有好多鼓勵嘅說話同我講,甚至乎佢留言畀我太太,我太太聽完之後喊咗出嚟。佢話:『你要頂住呀,你一定會好番㗎,大帥哥會撐你呀!』」至於ViuTV方面亦已招手,正如子博所講,天無絕人之路。

沒有留言:

發佈留言