2019年10月11日星期五

【報紙】藝人齊助太太醫療

日期: 2019年10月11日
來源: 頭條日報

娛圈有愛 姐級藝人報紙包錢助渡難關 林子博感謝 Sammi古仔救老婆 (節錄)

林子博為了照顧罹患極罕癌症「平滑肌肉瘤(腹腔)」第4期的老婆董燕君(Shirley)及一對年幼子女,心力交瘁,同時間合作十年,約滿TVB後無得留低。幸好娛圈有愛,本周三晚(9日),TVB《娛樂新聞台》監製張志明率一班主播跟林子博食火鍋Farewell,他有感而發說:「我冇怪過TVB,主持娛樂新聞咁多年為我帶嚟人脈,喺呢件事上好幫到手,唯有講句江湖再見!」因為醫藥費昂貴,他坦言,鄭秀文、張衛健及古天樂等,甚至在TVB極具地位嘅姐級藝員都有出錢出力助他渡難關,所以生活費及太太醫藥費暫時OK,大家可放心。


深受感動 ■健仔同子博唔熟,但對方出錢又出力令他非常感動。

藝人齊助太太醫療

問到太太醫藥費方面,子博感激娛圈人幫助,如鄭秀文、張衛健及古天樂等,「具體幫咗幾多,點幫就唔好公開喇,古天樂話10月中返港會再搵我,初入行就係拍電影,我梗係想拍戲啦;家燕姐大女石祐珊話介紹我幫一間公司做市場管理;張衛健錄咗條聲同我哋打氣:『Shirley加油呀,大帥哥撐你,都會為你哋祈禱,好快會冇事,最緊要保持良好心態,開心又一日,唔開心又一日,日日都笑騎騎面對一切。』最意外係一位有份量嘅姐級藝人,佢送我兩袋嘢,一袋係月餅,一袋係用報紙包住一卷比拳頭細啲物體,打開有一疊千元鈔票,有幾多錢就唔透露喇,我知佢唔想公開,但我真心好感激佢,呢啲錢全部會用返喺太太嘅醫療支出。」

沒有留言:

發佈留言