2019年10月4日星期五

【報紙】張衞健錄音鼓勵

日期: 2019年10月4日
來源: 蘋果日報

張衞健錄音鼓勵 無情雞換有情人 群星伸援手 林子博失業:最緊要有條命

不過,一隻「無情雞」換來一班「有情人」,古天樂、汪明荃、鄭秀文、張衞健、薛家燕、鮑起靜、江美儀及張慧儀等,相熟的、不相熟的,一個個伸出援手,有些經濟上支持,助Shirley到美國就醫,有些介紹工作。子博日前接受《蘋果》專訪,他由衷感激說:「我呢11年喺娛樂新聞台係冇白過,你諗都諗唔到,我只不過訪問過兩次、三次,真係冇電話冇交情,但佢哋都有幫我。好似張衞健,佢搵我電話WhatsApp我,有好多鼓勵嘅說話同我講,甚至乎佢留言畀我太太,我太太聽完之後喊咗出嚟。佢話:『你要頂住呀,你一定會好番㗎,大帥哥會撐你呀!』」ViuTV方面已向子博招手,正如子博所講,天無絕人之路。

沒有留言:

發佈留言