1999年8月25日星期三

【雜誌】張茜: 我叫健仔做Baby + 蛋蛋畫作

日期: 1999年8月25日*
來源: 娜娜

張茜: 我叫健仔做Baby + 蛋蛋畫作

張衞健口口聲聲話令到他噴晒血嘅張茜,究竟平日如何令他「出」血呢 ?

「我兩個本身都唔識做菜,有一日佢拍完劇返嚟話好肚餓,我就搵左包通心粉,然後雞手鴨腳憑住靈感去煮,結果佢食左一口就話好好味,我當時好開心,因為我從來都冇煮過飯俾人食架!」

平日張茜還畫得一手好畫,經常將二人的拍拖卡通肖像送給張衞健。至於彼此暱稱,張茜含羞地說:「我叫佢做Baby囉,係佢叫我先,我咪叫返佢咯!」



張茜心目中的 Dicky 充滿開朗笑容同衝勁。

沒有留言:

發佈留言