2006年1月23日星期一

【報紙】張衛健掛住媽咪拿手小菜

日期: 2006年1月23日
來源: 東方日報

張衛健掛住媽咪拿手小菜

張衛健(Dicky)早前與Kawaii到一居酒屋拍攝飲食特輯,Dicky對於食要求不高,尤其近年他主力返內地拍戲,一日三餐都是以「飯盒」解決,Dicky笑說:「在北京飯盒係叫『四方果』,雖然唔係咁好食,但我都食慣左,雖然有藝人鍾意在內地請個工人煮幾味服侍,但我就慣左跟大隊食,唔想同其他人分開食,不過我就會請人煲湯畀大家飲,大家咁辛苦工作,梗係要補下。」



最愛吃「住家飯」的健仔,表示平日在香港,一定回家品嘗媽咪親手煮的餸菜:「媽咪煮的菜最合我胃口,有時離開香港太耐,會特別掛住媽咪煮的餸。」Dicky近年甚少在港露面,他笑說:「其實每年我有一半日子係香港,不過我好低調,唔會打鑼打鼓!大家咪以為我成日返內地囉!身邊一班朋友對我的行蹤瞭如指掌,我地成日見面打波、飲野。」

沒有留言:

發佈留言