2013年1月28日星期一

第一次接機! (四之四)

# # 一行人一起往停車場走去 # #

我:「Dicky, 你依家去邊呀? 」
Dicky:「番屋企囉~ 寫稿囉~ 」
我:「你都諗好晒啦? 」
Dicky笑而不語。
我:「Dicky, 我想簽名呀... 」
Dicky:「好呀,你俾我吖~ 」接過,問過名字後便簽名。
我:「我冇諗過我會來見明星架! 因為一把年紀,冇諗過會咁做! 」
Dicky:「你好大個咩? 做野定讀書呀? 」
我:「做野,我似讀書咩?! 」其實心知自己的樣子的確能夠騙過很多人的啦~
Dicky:「少少啦! 咁唔好咩? 保養得好嘛~ 」


# # 出了戶外 # #

我:「Dicky, 我仲有個想簽呀... 」
Dicky:「好吖~ 」 拿出 《真真假假》 遞給他。簡直是有要求必應呀~~
Dicky:「嘩~~~ 依隻好難搵呀~ 」
我:「係呀,好難搵呀... 」
Dicky:「係~ 呀~ 真係好難搵呀... 」
我:「搵左好耐呀! 」
他打開唱片盒,就在落筆想簽時看到了我寫給自己的小字條, 他竟然停筆,細閱後才簽啊。


# # 到了停車場 # #

打開車門,和助手 *註* 把行李放到車上後:「要唔要再影相呀? 」嘩~ 真體貼啦~~
我們異口同聲:「好呀!!! 」啊哈哈哈哈哈!!
我們的興奮應該全都表現在臉上了!


再影過合照後,他:「好啦! Bye Bye 喇! 」
我:「你休息多D喇! 」
Dicky:「唔! 快D番屋企啦! 」 之後便上車開車走了~


四之四 (全文完)


*註*  到後來 (紅館總綵排慶祝生日那次) 我才知道,其實不是助手是司機啦~

更多關於第一次接機的文章:
第一次接機! (四之一)
第一次接機! (四之二)
第一次接機! (四之三)
第一次接機! (後記)

沒有留言:

發佈留言