2013年1月28日星期一

第一次接機! (四之三)

助手 *註* 撲出來:「。。。。」
因為整個人的焦點已落在Dicky身上所以完全聽不到 ! XD
Dicky:「喔?! 哈哈... 」他因為一直看不到助手所以感到他出現得很突然,更怪叫了一聲,哈~ Dicky:「遠唔遠呀? (架車) 」
助手:「。。。。」 完全聽不到 ! XDDD
Dicky:「未見過你地嘅? 」 邊問邊把行李交給助手。(啊~~~ 把聲好好聽呀!!)
我:「係呀! 第一次咋! 」
我:「比起今朝,你依家精神好多! 」
Dicky 跟助手整理行李中,聽到後突然驚訝地抬頭:「你今朝見到我咩? 」
我:「係呀,佢地影左D相~ 」

這裡有點混亂,他以為是在機場見到他,而我又因緊張沒說明是微博。

Dicky繼續整理行李,幾秒後:「(恍然大悟地) 哦~ 台灣個邊同你講我幾點上機... 」
我:「係呀! 」唉~ 痴呆到只係識講係呀係呀! 他這個恍然大悟令我覺得,
他打從說 「你地點知我係度嘅? 」 時便一直在想想想究竟是誰泄露了他的行蹤 ! XDDD

整理好行李後,我便說:「Dicky, 我地想影相呀! 」
Dicky:「好呀! 」未說完已一手搭著我的膊頭啦!
害我不能走位站到他的左邊,因為我覺得我左邊面影相好睇D...  XDDDDD



當我們都跟他影了合照後,他轉身想找助手時,
有一個姨姨走上前跟他說:「... 影張相! 」 因仍未回過神來,只是勉強聽到! XDDD
當我以為Dicky會答應時,他卻說:「唔好意思,我趕時間... 」(又是靚聲出動的時間~)

吓。。。。趕時間?!
我還想找他簽名啊!
現在就要Bye Bye了?
還是在後面偷偷跟著他呢?

怎料他轉身向我們說:「我地一路行一路傾吖~ 」

! ! ! ! ! ! !


四之三 (待續)


*註*  到後來 (紅館總綵排慶祝生日那次) 我才知道,原來這天跟他對話的是司機~

更多關於第一次接機的文章:
第一次接機! (四之一)
第一次接機! (四之二)
第一次接機! (四之四)
第一次接機! (後記)

沒有留言:

發佈留言