2014年1月26日星期日

【記錄】深圳寶安機場 (下)

日期: 2014126 (星期日
地點: SZ 機場

終於來到停車場,放好行李和背囊後便來指定動作 >> 簽名和拍照~~~
先來一輪簽名,V因為個子小便坐到他車內的座椅上,
只見V全程征征的看著他,難掩一臉興奮~

因為一開始簽的那批都是Yee的,結果到簽Sy的唱片時就簽錯了!
Sy:「唔係Yee呀,係我架….」
他:「哎呀,唔係你架?! 簽錯左! 」
Sy 一副無奈:「….」
他:「唔緊要! 咁我簽 Yee 個 Friend 啦! 」大家哭笑不得,但這也算是沒辦法中的辦法。
怎料,一不離二,就在他起勁地簽 Sy 的另一張的時候….
Sy:「我個名唔係依個字,寫錯左! 」
他:「下?! 咁係邊個? 咁依個…. er…. er….」
因為字的筆劃相差太遠,一時想不到如何補救而語塞。
Sy:「唔緊要啦…. 你畫左佢再寫過啦….」
他:「畫左佢呀?」
Sy無奈地說:「係呀,唔緊要啦….」就這樣,Sy 就擁有了一個大交叉版本的簽名了~
所以下次要他簽名前一定要先跟他說清楚~


突然 M 說她要趕飛機返台灣,這時他才如夢初醒的說要趕快簽,
哈哈~ 是不是因為他算是回到家了,所以就忘了 M 還沒回到家呢?
可是也就因為這麼一說,本來想要他簽的都簽不到,只選了那晚他演出時的照片讓他簽,
他一看:「哦? 點解你有依張相既?」
我:「係你微博度偷囉~」
M知道後便說:「是我拍的! 」還拿去看一看呢。

由於M要趕飛機,所以多簽幾張便拍照了,跟之前悠閒地簽相差很遠呢… 唔唔唔。
不過拍照的時候超好笑! 因為他竟然變身成牙膏代言人~~~ 呵呵~
以前拍照時不論微笑還是 chok 樣他都是合著嘴的,可是今天的笑容是超級燦爛~~~
啊哈哈哈哈~~
幾乎每一張都是咧嘴的露齒笑,好~ 搞~ 笑~ 又~ 好~ 可~ 愛~ 呢~
加上停車場燈光昏暗,有好幾張相片都拍得黑黑的,感覺更像牙膏廣告呢!
又加上,V是真正的黑皮膚,當他抱著V拍照時,出來的效果跟V是不相伯仲的~ 嘻!

輪到我跟他影相的時候,只見 HH 拿著一個紙袋突然衝向他,他接過:「多謝!」
HH:「唔係呀….」然後小聲的跟他說了幾句,
我還未搞清楚究竟發生甚麼事便聽到他向我喊:「嗱! 送俾你既! 依個係我專程由南充帶返黎俾你架! 」
我這才意會得到~ 哈~ 也真沒想過呢~

大家也拍完後他便說:「好喇~ 咁我走喇! M要趕飛機呀~」
可能V見到他太興奮了,所以一聽到說要走時便衝上了他的車,V 以為那是媽媽的車呢,哈哈。
只見他一上車便除下眼鏡,哼哼哼! 忘了叫他除帽子影合照呀呀呀呀呀!

好想跟光頭影合照呀~~~ 下次一定不會放過你那圓圓的光頭! 嘻!
目送他的車子離去之後,跟大伙在機場吃過午飯便起程回家了,又來兩小時的車程啦~ 唉~

仔細回想,好像每一次跟他見面不是有人生日就是有人快要生日呢.... 嘻!

沒有留言:

發佈留言