2014年1月17日星期五

【記錄】送機記 (下) : 餓!

日期: 2014117 (星期五
地點: 機場

接著把複製版的聖誕卡遞到他面前,一臉狐疑的像在想是甚麼東西,
嗯嗯,FOJP 那晚送給他後就知道結果會是這樣啦.... 
C 一看到:「你有帶到依個呀? 」
W 見他這個表情就說:「係上次送俾你的聖誕卡呀,依個係複製版,你有冇睇過呀?」
他邊掀邊含糊地虛應說:「有.... 有睇呀....」看到跟H的陳年舊照更輕輕怪叫了一聲~
嗯嗯,你的表情跟反應出賣你了啦~~ 
希望你之後有空,或整理東西時如果重新發現這張聖誕卡的話便好好看一下大家給你倆的祝福吧~
當掀到Lu那一頁時便立即說:「依個咪 Lu 囉! 」
他看到後:「哦~!」看來之前說完還未recall到樣子呢。
之後由於忙著拿其他東西出來,都沒有理會他了,到我預備好時才發現他正在封面上簽名....
呃............. 我原本是想要他簽在卡背空白的位置的~ 既然簽了封面就沒所謂囉。

之後便要他簽照片了~ 我掀著相簿說:「點算呀我張張都鐘意全部都想簽呀,唔知簽邊張好....」
他:「哦~ 冇問題,我簽封面咪得囉!」
我:「唔制呀!」然後就選了其中一張。


拿出來遞給他:「簽依張啦! 我最鐘意依張! 因為最鐘意依套衫! 同埋因為係光頭! 」
他接過:「好呀.... 下次著俾你睇呀下....」又慣性地開空頭支票了啦,且看你會何時才穿給我看啊! 哼哼哼!
他開始簽時我又說:「依個都想簽 Happy Birthday 呀~」
他:「又生日?! 」
我立即:「依個我架! 」
他:「哦~ 好啦! 」Yeah~~~ 好開心呀~~~ 有生日簽啦~~~
然後突然說:「仲有冇呀? 我好肚餓呀! 」
C 便立刻給他幾張 sP  的相片,一拿到便簽簽簽,
W 看到他寫了幾個字,告訴 C:「寫左孝順媽咪呀! 」
C:「咁佢 (sP ) 都真係幾錫我架! 」
他聽後竟想也不想便說:「咁我寫叫佢做個忤逆女啦! 」
C 聽後毫不客氣地大力拍了他的頭一下! 哈哈! 抵呀! 誰叫他亂說話啊!

大家都簽完後他又開始胡鬧了....
剛簽完名的他看到一直害羞地站在一旁的sP ,竟然跟她說:「好喇簽晒喇,係時候畫臉喇! 」
還邊說邊向她走去,而且十分得戚的揮揮手上的筆! 
sP 怕得立刻捉著C,更走到她後面去,這情景超好笑!!! 
他看到自己成功嚇到 sP  時笑得更得戚了!!! 叔叔好衰呀! 但係好好笑呀! 
轉頭他又嚷著:「快 D 影相喇! 我好肚餓呀! 起身到依家都未食野呀! 」
知啦知啦! 這個小朋友好鬼煩囉~ 要你餓住等我地又空肚幫我地簽名,辛苦你啦~


我跟他影完相後他開始八卦了:「你依家做緊咩呀?」
我:「gd~ 不過係xE呀uM呀個D的gd~」
他:「哦~ 咁遲 D 幫我整個xE啦....」然後隔了幾秒又說:「gd 呀.... 咁即係畫瓜啦? 」
我:「係呀畫下 D 瓜呀又畫下 D phic 咁囉~」
他聽後忍不住笑了一下說:「咁得閒畫下我啦~」
之後輪到 sP 了,可是她不肯,可能因為怕被畫臉吧~~ 哈哈哈~
可是C卻突然抱起她交到他手上讓他抱著!她雖然沒反抗但卻做了個高難度動作!
下半身被抱著動不了,可是上半身呢? 竟盡了最大能力的往後彎!
sP你實在太厲害喇~~ 骨骼的柔軟度也很高! 就是盡力的跟壞叔叔保持最遠的距離!!
笑死我啦∼∼∼ 還好沒 sP  沒大聲尖叫或一巴掌的「車」過去.... 哈哈哈~

大家都簽完影完之後,他便急急的入閘了,看來真的好肚餓呢。
原來,當 W 發現他的時候已經第一時間打給 C,而他也很「豪氣」的說給一包紙巾的時間∼
送機的時間真的很難預計呢,本來還以為萬無一失呢。
即使再有機會送機也要好好想一想呢,不然白行一趟便哭死了∼

沒有留言:

發佈留言