2015年12月1日星期二

【報紙】尾場音響失靈 賴許志安張衞健

* 編按:
相關影片可以按這裡觀看。




(來源: 影片截圖)

日期: 2015年12月1日
來源: 蘋果日報

【六條King】男人幫尾場音響失靈 賴許志安張衞健

一連三場「男人幫演唱會2015」紅館演唱會噚晚尾場,任賢齊、蘇永康、梁漢文及黃家強組成嘅男人幫大唱金曲,繼第一場嘉賓係李宗盛、第二場係鄭秀文,噚晚就到Big Four成員張衞健同許志安做嘉賓。


不過,現場音響就發生小故障導致冇聲,蘇永康笑話有仇家搞鬼,家強搭嘴講笑話:「我以為我先有。」梁漢文更將矛頭指向嘉賓張衞健和許志安。當張衞健同安仔上台時,健仔對安仔講:「今晚我哋唔應該唱歌,會蝕水。我係順路嚟,我係去萬國,幫佢兩個book位。」全場即捧腹大笑!



男人幫前晚尾場邀請了BIG FOUR成員張衞健和許志安做嘉賓。

至於完騷,男人幫喺後台接受訪問,家強同小齊即錫錫老婆,蘇永康就話太太因氣管炎,連手仔都唔可以拖,而梁漢文就連老婆都搵唔到坐邊,家強解釋:「我唔係特登錫,因為老婆生日。」


沒有留言:

發佈留言