2016年4月24日星期日

【網絡】邊個係你最like嘅孫悟空

日期: 2016年4月24日
來源: 史檔 FB

早幾日提起孫悟空,即刻俾史友話點解無真人版孫悟空揀。話時話,响香港電視同電影史上,《西遊記》不時成為拍攝題材。阿史就揀咗三個九十年代出現嘅「孫悟空」搭多個近年出現嘅「孫悟空」俾大家揀下,睇下邊個係你最like嘅孫悟空。


部份留言:

- 張衛健做得最好既孫悟空,並唔係「如來佛祖玉皇大帝花果山水廉洞美猴王齊天大聖孫悟空」version,張衛健做得最好既係一定係「Yo!打妖精?駛乜驚呀!」

- 我係如來佛祖玉皇大帝觀音菩薩指定取西經特派使者花果山水濂洞美猴王齊天大聖孫悟空啊 型到跌渣~

- 樓上有聲
- 張衛健最好笑,嗰陣啲小朋友乘日講佢啲對白
- 張衛健版本簡直係童年回憶,好少tvb劇全家人都追得咁投入!
- 我都係比較中意張衛健版本
- 張衛健, the one and the only one
- 講真,都係張衛健。
- 張衛健啦緊係,冇得輸
- 仲有“齊天大聖孫悟空”
- 型到跌渣嘅只得張衛健!
- 一定係張衛健
- 唷~打妖精咋嘛,使乜驚
- 梗係張衛健啦
- 張衛健…… 深入民心
- yo 洗乜驚
- 張衛健
- 張衞健最好
- 張偉健是做孫悟空,做得最好一個。
- Yo , 洗咩驚啊
- 但我最怕我最怕師父失蹤
- 一定係花果山美猴王張衛健啦
- 其實講真,陳浩民做得唔錯,不過中途接棒,好難同做得最好既張衛健比。不過我都係鍾意張衛健版本既孫悟空。

沒有留言:

發佈留言