2018年4月22日星期日

【粉絲】終於香港見

日期: 2018年4月22日
來源: winkipinkimark

終於喺香港見到Dicky嘞[太开心],咁多次活動都冇遇上,有D灰[失望]。第一次見面喺2月深圳機場同dk慶生,多謝卓,維,華帶我去,今次第二次喺香港機場,兩次見面時心情冇特別緊張[思考],但係特別開心[亲亲]

今日Dicky為我簽咗一張專輯,一張帥照,兩個簽名都好型,佢簽專輯時問我點稱呼,我說:我叫麗芳,他:啊,美麗個麗,芬芳個芳。我:係[偷笑] 之後簽帥照時已經自動寫上我個名,我同佢講呢張相好型呀,佢只係輕輕應咗句:係咩。到合影時,卓說:芳姐到你嘞。我走到Dicky身邊,Dicky叫我"芳姐"[笑cry][笑cry][笑cry][笑cry][笑cry][笑cry][笑cry] 以後見面都係咁樣叫我嗎? [允悲][允悲][允悲]










沒有留言:

發佈留言