2018年4月17日星期二

【粉絲】迎接大佬回歸

日期: 2018年4月17日
來源: C

17.04.2018 迎接大佬回歸

17.04.2018 北京回港接機
成員包括我自己,華,空,QE


好久沒寫紀錄了,上次是上年7月大帥哥拍外景,來到我家隔壁的學校拍攝,幸運的偶遇😍

這次見面對話還滿多的,怕日後忘記了,就寫一寫,對話的先後次序可能有錯,但都有說就對了,紀錄自己說的和有聽到的內容,所以自己的對話比較多

看到大佬出來的那一刻,我和空同步說:出黎啦!因為同步,聲音有點大,兩個人忍不住笑,😂😂😂我還打了空的手臂,她說很痛,痛也不管她啦!上前迎接重要😁

大佬見到我們的時候,我對他說:歡迎回家。他向我們輕輕的點了頭,我們一起走去停車場的方向。 。 。邊走邊聊天😃

我:北京演出真係好好睇

D:係咩?

我:又有型又好睇又好聽,又有直播

D:咩直播呀?

我:一直播呀

D:哦~嗰個有咩咁好睇呀?

我:好睇呀,可以睇幕後花絮嘛

D:我講英文嗰part點呀?

我:英文講得好好聽呀!有Fans仲cut哂你嘅部份出黎,我地唔洗跳黎跳去睇,睇得好開心,一直睇

空:領結你又話要抽獎送粉絲,仲記得嘛?

我:仲記唔記得呀?

D:當然記得

我:幾時抽呀?

D:幾時?你問Monday(經紀人)呀

我:佢可能好攰了,消失左一日

D:係呀,我都好攰

D對空說:餵!你有冇睇?覺得個talkshow點啫?正唔正呀?

空:睇左三次

D:先三次?哼! 😾

D問空和QE:你地點解可以成日黎嘅? (她們是廣州的)

空:一直都喺度

我:我咪同你講左呢幾日聚會咩,(前幾天送機的時候說的),等埋你咪返去

D對空說:咁即係你地呢幾日都喺度呀! 。 。 。 (突然頭轉向我和華說)咁唔黎北京睇我?有幾愛我呀? 😆

我:😱😱😱唔關我地事,係佢地(指著空和QE)

空:都入唔到去,入到去我唔黎咩

D:我都差啲入唔到去

我:張老師,我愛你(說我愛你的時候,聲音是比較小和故意轉另一方向說的,因為D的墨鏡反映到自己,總是覺得不好意思看著他的臉,只看到自己,但D還是聽到了我說什麽)

D:你點知架?

我:有人錄左片放出黎咪睇到(這告白真的是哈哈哈。。。)

終於到了停車場的門口,大佬也停下腳步跟我們說:影相。這時在後面經過的一位女性說:張衛健!還有很有禮貌的問D能不能合影?答應了,很高興。走了之後又到我們啦!

我:你可唔可以自拍你自己?

D:點解呀?

我:因為上次你著粉紅色衫,好多Fans都鍾意,你今日都粉紅色,所以想影你單人

D:我自拍唔好睇喎

我:呢部機自拍有美顏呀

D:你幫我影啦

我:咁呀,一係過黎呢邊影啦!

D:點解呀?呢邊唔會反光咩?

我:呢邊好多人行過呀

站著的時候D說站著有點暈,在飛機上睡了一會。一直動來動去沒停過,這到底是要拍還是不拍。 。 。我忍不住就說:你可唔可以擺個型啲嘅pose,唔好鬱黎鬱去呢?影咁耐都影唔到。 。 。接著就很乖的拍帥照

簽名時間到啦!華首先簽了大帥哥的台歷

(借華的簽名圖片分享)


華說生日快到,想要生日簽

我立刻說但我有準備耶!因為親愛的紫紫生日,所以準備左手牌同埋阿紫最愛的紫色筆簽名(阿紫是D為阿華改的名字)

D:咁我呢個唔簽先咪得囉(指生日祝福字句)

但完全搞不懂簽名的位置(看圖)這是台歷耶。 。 。而且有聽到我說親愛的紫,還真的寫了一樣的

簽手牌的時候我在旁偷看,這塊寫了親♥の紫,嘩。 。 。快簽完我發現簽了中文簽名

(借華的簽名圖片分享)


我:嘩,好靚呀,影返張先

D:好靚咩

我:係呀!中文簽名特別靚

下一個是空,她籤的是手機殼

D:呢張相我都唔記得喺邊度影了

(借空的簽名圖片分享)


我:雜誌相黎架,封面我記得寫你49歲

D:唔係嘛

我:係呀,我比你簽名你仲圈住49歲,所以特別記得,但咩雜誌名就唔記得了(原來已經是2014年的雜誌了,看圖)


空:寫咩又衛生又健康咁

我:係呀

最後是我,我拿出歌詞本的時候


我:呢個我咁耐都未簽

空:我都未簽

D對空說:啊!你都未簽呀?

QE:我全部都未簽

空:你新黎嘅,點會簽得完

D對QE說:你慢慢等😂😂😂😂😂

合影時間,我叫華拿著手牌合影

D對華說:你生日比較特別,前同反轉都影

我以為是說我幫拍完,D又自拍合影,所以給了D手機自拍,原來是指手牌前後都拍的意思,因為簽名簽在手牌後面,反正誤會了,手機也拿了,我就說唔緊要啦!反轉自拍啦!但按了幾次拍照鍵後。 。 。

D:好似冇影到

我:唔係嘛,應該影到格,除非你整蠱佢(華)架啫(因為上年自拍被整過)

D:真係好似冇影到喎

我拿回手機舉高試自拍一下,看有沒有反應,我心裡就想著試機,沒說要拍什麽,連自己都沒入鏡頭,但大佬很乖的移動了一下自己入鏡,這真的是,早知道我就好好的自拍一張,還拍模煳了,嗚嗚嗚。 。 。試完機沒問題又交回大佬手上繼續自拍,竟然自拍了五張那麽多,壽星福利咩! 😍

第二個是空拍,一切正常,到第三個QE拍的時候,怎麽那麽奇怪,身體開始旋轉,轉180度才停,😱我們又跟著轉方向,以前自拍,大佬就是古靈精怪,所以轉身我們也不以為然,就沒注意到周圍

最後是我拍,拍完之後

D:仲有冇未影? (我們說拍完了)

空:仲有大合照呀😱

立刻又拍了兩張,這時候我們才發現,原來經過的人很多,有位女性大叫帥哥,能不能拍照。 。 。九秒九跳上車啦餵! 😂

上車後還把車窗開了一半😝

我:過幾天見(大佬一臉問號)🤔

我:你過幾日咪去成都咩(終於知道了就點頭)🤠

車準備要開走了,關上車窗,空向大佬比心,但這一刻我真心笑噴,🤣😆大佬回應比半個心,接著低下頭,感覺就是冇你咁好氣,再比整顆心,哈哈! 😆😆😆😆😆

美滿的見面就這樣結束了😝​​​​

沒有留言:

發佈留言