2005年12月4日星期日

【網絡】張茜情征第七個聖誕

日期: 2005年12月4日
來源: 台長KKK

張茜情征第七個聖誕

今年是他們拍拖以來第七個聖誕節,連阿茜也說:「好犀利!」由於她與健仔各有各忙,見面時間實在太少,相聚時間由一星期至一兩天不等,再惡劣一點二三個月也沒機會見面,期間分開時間好長,這段感情可以維繫七年時間實在很難得。她說:「自己都感到好自豪!我唔係香港人,健仔又唔係大陸人,我哋分開得好遠,能夠行埋一齊咁多年實在很奇妙,是一種緣分。」

張茜與健仔經常分隔兩地,平日全靠電話聯繫,一個月的電話費閒閒地要數千元。阿茜笑笑口說:「七年來加加埋埋的電話費可以做首期,幾十萬一點也不誇張,所以我要努力工作搵錢。」

「快啲拉埋天窗咪可以慳番電話費?」

「快啦!我哋兩個走唔甩,不過唔可以為結婚而推晒所有工作,時機成熟就會結。依家我哋改咗用e-mail通訊,一來可以慳唔少電話錢,二來可以互傳有趣短片。」


拍拖電話費幾十萬。

「健仔是不是一個浪漫的男朋友?」

「佢係非常浪漫嘅人,唔係普通浪漫果種。記得有一年聖誕節,我收工返房間見到佢攬住束花坐喺梳化,當時我好感動,好多時沒心理準備下給我驚喜,我諗無人唔鍾意驚喜。」

鬼馬遇老實走唔甩

「一個是鬼馬男朋友,你點形容自己?」

「我係老實女朋友,嘻嘻!」

「圈中不少靚仔有沒有心動過?」

「無感覺!」

「咁死心塌地,對健仔有甚麼評價?」

「佢係一個好人,心地善良,好勤力。一個人幾靚都好,總有一天會老,單是靚仔無Feel,傾唔到偈是不會長久的,我鍾意健仔的性格及內在。」

「今年會否與健仔出埠過一個白色聖誕?」

「都未知。我本身好鍾意聖誕節,北京落雪好靚,張燈結綵,氣氛不比香港差。」

在《伙頭智多星》劇集她與健仔第二次合作擔當男、女主角,雖然她不抗拒與男友合作,但她怕被觀眾看厭,所以希望與不同演員合作,未來一段時間她會主力拍內地劇集,與不同對手合作演技才會有進步。

過去多年她接拍劇集沒有停過,她發覺身體愈來愈差,而且沒時間陪家人,所以新一年她會好好安排自己時間,最理想是一年拍兩部劇加一部電影,其餘時間陪家人及男朋友,保持最佳狀態見觀眾。

沒有留言:

發佈留言