2005年12月4日星期日

【網絡】外形十年如一日

日期: 2005年12月4日
來源: 台長KKK

健仔外形十年如一日

每年張衛健留港的時間不多,大概只有半年時間,其餘時間不是在內地拍劇,就是在台灣工作,難得的是他的外形十年如一日,並無太大改變,比起多年前在無線的一臉殘樣,現在看上去還更年輕些,他哈哈笑道:「係呀,佢哋話我好似過咗膠咁,一啲都無變。」能夠保持在最佳狀態,他強調早睡早起是主要因素,謝絕夜生活,人都精神些。    

採訪: 丘紅
攝影: 陳俊強
場地提供: Time Cafe

「如果我唔開工,11點就上床啦,我可以瞓足12個鐘架!」他說就算在港,都甚少去蒲,不過一次與友人去唱K、飲嘢,就幾乎出事:「果次同一大班朋友一齊去飲野,通常我哋係一個個走嘅,果日咁啱我嗌走,舒淇又話走,咪一齊行落咗囉,就畀狗仔隊影到。」還好沒有惹出緋聞,不然又是無妄之災。   

「我以前好憎狗仔隊,當然作料係唔應該,但係有時往往影到嘅嘢呃唔到人,唔好成日話無私隱啦,若要人不知,除非已莫為,蒲少啲咪唔會俾人影囉,呢啲係潔身自愛,唔係斬腳趾避沙蟲。」



訂明每日十小時休息  

對他來說,工作才是最重要的,他憶述起拍劇的日子,日夜顛倒,捱到金晴火眼,「以前每次拍劇前,我都抱住戰戰兢兢喺心情,一日一日倒數,好似太空人上太空咁。依家就唔同啦,係期待同輕鬆,又有工開囉!」他指以前習慣了日捱夜捱的拍劇生涯,不懂得爭取福利,直至兩三年前,內地的演員如范冰冰、張鐵林等開始冒起,「連佢果份合約都寫明每日要有八小時睡眠,我先突然醒覺,拍戲唔一定要冇得瞓教,呢樣嘢係基本要求,唔夠精神又點可以演好戲呢?」從此以後,他拍任何劇集都訂明每日有十個小時休息時間。   

「雖然我哋未必可以似荷里活咁,有演員嘅化妝車,氣溫超過限度就休息,但最起碼應該做到有覺好瞓,飯盒都唔好咁差。」他曾親眼目睹最基層的工作人員搬著機器上萬里長城,每日做足十多小時,只是為了一個飯盒;又或者是40多度的高溫,熱得冒汗的臨時演員連水亦沒有一滴,他寧願自掏腰包買水,亦不願看到工作人受苦。   

就是這份執著令他繼續出唱片,回想起當年的辛酸史,健仔說:「果陣時半年只得兩、三萬收入,仲未計上勁歌果套西裝,幾乎連血都出埋,到續約時,唱片公司高層一盆冷水撥過來:『你話畀我聽,邊類人會買你唱片,我就同你出。』結果我就去咗做戲,可能天生我應該係做戲,有時睇番同期,甚至後輩早就銷聲匿跡,我覺得上帝真係好錫我,我嘅努力係無白費。

有心理準備做好爸爸  

入行以來,他除了新秀冠軍的獎項外,從未得過任何獎項,「咁呢行有關電視業嘅頒獎禮有幾多個?如果我係TVB掌門人,我都會畀郭晉安,都唔揀吳鎮宇啦!」雖然大樹好遮蔭,但健仔放眼的是整個大中華區市場,「只要觀眾依然鍾意睇我,就得啦!」   

翻看健仔的感情事件簿,與他扯上關係的女仔不算太多,與現在的女友張茜已拍拖多年,經歷了幾番風雨的他已準備好做一個好爸爸:「要來就來啦,總之我唔會做未婚爸爸,當太太懷孕時我一定會陪伴在側,始終呢個係一世人嘅回憶。」提到感情問題,他就說:「無乜好講喎,都咁耐囉!」與張茜經常分隔兩地,他們除了靠電話維繫外,還會飛來飛去互相陪伴:「邊個得閒咪邊個陪囉!」他試過為了哄女友歡心,由香港坐飛機,然後再坐六小時的車上武當山探班,只是想給她一個驚喜,看來張茜這輩子都難逃出他的五指關。

沒有留言:

發佈留言