2015年3月18日星期三

【報紙】吳國敬開騷 張衞健瞓身獻計

* 編按:

我喜歡聽朋友間的日常瑣事以及回憶中的小故事~ 很難得有個從小陪伴到老的知心老朋友!

日期: 2015年3月18日
來源: 東方日報

吳國敬下月紅館開騷 張衞健瞓身獻計

歌手吳國敬將於四月假紅館舉行《敬‧愛音樂吳國敬30載作品展音樂會》,更得一眾巨星擔任嘉賓,當中包括Big4(張衞健、許志安、蘇永康及梁漢文)、張智霖、陳慧琳、盧巧音、劉浩龍、黎瑞恩和太極等。

阿敬在去年11月才獲紅館通知今年4月有檔期,只有短短五個月時間為演唱會做準備,他形容自己每天忙得像個轉不停的陀螺,每個月只有半天休息。


吳國敬(右)與張衞健相交數十載,情同手足。

作新歌向女友示愛

另外,阿敬寫了新歌《不用說的快樂》,打算在演唱會上送給女友Elaine示愛,但他坦言不會在台上求婚或舉辦婚禮:「我哋咁多年嚟感情好穩定,已經認定對方,而且佢比較低調,佢話只要一隻鑽戒同一首示愛歌就可以同我結婚!」又謂會在演唱會後開始準備婚禮,希望辦個搖滾婚禮!


張衞健為好兄弟吳國敬(右)下月的紅館騷出計獻計,仲寫埋台詞。

身為的好兄弟的張衞健(Dicky)除當演唱會嘉賓外,更出謀獻計為阿敬撰寫演唱會台詞。兩人從小學一年級開始相識,Dicky初出道經濟拮据,多得阿敬雪中送炭:「有個月爭五百蚊生活費,我約佢去喝茶,問佢借錢,佢全副身家得一千蚊,但都二話不說借畀我!」搞笑的他笑說:「但當時我約佢飲嘢嘅地方喺洲際酒店,兩杯咖啡盛惠百幾蚊,當然最後埋單嘅係佢!」


張衞健助吳國敬打造完美的紅館騷。

兩兄弟際遇各異

新秀冠軍的Dicky笑言當年阿敬參加新秀比賽時,有為他設計台風,不過阿敬卻沒有展現出來,而之後兩人的際遇亦大不同:「我攞咗冠軍,佢攞唔到,我安慰佢。安慰完無耐,佢下個月就出唱片紅咗,但我只係得首足球小將,就到佢安慰番我轉頭。」

而近年影視減產的Dicky表示是刻意放慢步伐,去做一些自己想做的事情,更透露有意演舞台劇:「上年睇完劉嘉玲嘅《杜老誌》之後都覺得想做舞台劇,但最想做嘅係Talk騷!」

沒有留言:

發佈留言