2015年3月20日星期五

【報紙】吳國敬跨過傷痛再戰樂壇

日期: 2015年3月20日
來源: 太陽報

吳國敬跨過傷痛再戰樂壇

吳國敬於4月4至5日舉行「敬.愛音樂吳國敬30載作品展音樂會」,邀請到不少重量級嘉賓到紅館「Sing」援。阿敬重提1990年母親死於車禍,對他打擊甚大,亦令到他對幕前演出失去信心,決意退居做作曲人。期間他寫了超過一百首歌,可惜未得到圈中人賞識,就在他心灰意冷之際,多年好友張衞健幫忙推薦金曲助他跨過低谷,阿敬說:「張衞健叫安仔(許志安)佢哋幫我揀吓歌,當係幫朋友,原本同安仔都唔太熟,好彩有張衞健幫我搭路。」


梁漢文(左起)、張衞健、吳國敬、蘇永康及許志安的感情要好,阿敬更感激健仔搭路力薦他的百多首金曲。

有人說,在患難時最容易分辨出誰是真心好友,當阿敬經歷人生和事業的低谷之際,從小學便已相識的張衞健為兄弟為到底,幫手搭路為阿敬「Sell歌」:「當時啲歌都冇乜人留意,張衞健好錫我,叫安仔(許志安)佢哋幫我揀吓歌,當係幫朋友,原本同安仔都唔太熟,好彩有張衞健幫我搭路。」

沒有留言:

發佈留言