2015年9月16日星期三

【報紙】錢國偉結婚 Big4古惑仔埋位

日期: 2015年9月16日
來源: 頭條日報

錢國偉結婚 Big4古惑仔埋位 (節錄)

錢國偉Wilson將於下月8日迎娶女友陳宛蔚Calinda,結束六年愛情長跑,早前豪花50萬飛歐洲拍攝的婚照終於曝光,十指緊扣遊走希臘神殿,浪漫滿瀉。53歲做老襯,Wilson揚言婚宴當晚要玩驚喜,只讓未婚妻Calinda參與禮服、婚照、賓客排位等前期工作,自己則跟兄弟團密謀婚宴當晚閉門狂歡,Big4古惑仔個個一呼百應,準新娘Calinda說:「Wilson朋友多,都擔心會請漏人,預計班天使晒冷上場,姊妹團就由江美儀、莊思敏、JJ賈曉晨上陣,希望玩得盡興!」 


要玩點可以唔預Big4?兄弟幫陣容強勢。

閂埋門狂歡

在娛樂圈人緣甚廣的錢國偉娶老婆,當然要大搞,在洲際筵開58席宴請近百圈中好友,獎門人拉隊到賀,Big4古惑仔等沙煲兄弟亦隨時候命,誓要閂埋門狂歡盡興。

說到婚禮細節,Calinda坦言自己乜都唔知,她說:「我只知Wilson剪了條片當晚播,話要畀個驚喜我,作為新娘子,我只知要準備四套靚衫,其他全交由Wilson負責,其實我好擔心,怕會請漏嘉賓、安排失誤,又驚那些驚喜太爆會受唔住,不過如果真係有甩漏,希望朋友能體諒,姊妹團由江美儀為首,莊思敏、賈曉晨、周家蔚等都講明唔會留手,加埋班天使坐陣,我諗婚宴當晚會玩得好癲。」


沒有留言:

發佈留言