2015年9月1日星期二

【報紙】張衛健嫌棄張茜廚藝

* 編按:
除了湯,也有愛心燭光公仔麵餐呀~
詳情可以看《魯豫有約: 說出你的故事》,上集下集

日期: 2015年9月1日
來源: am730

張衛健嫌棄張茜廚藝

張衛健(Dicky)、許志安、梁漢文、蘇永康及雷頌德等日前為一飲食節目錄影,席間Dicky自言廚藝欠佳,又取笑太太張茜亦不遑多讓,「我嘅養生之道,就係唔食太太煮嘅嘢!」


* 編按:
這張笑容好美啊!!

提到廚藝,Dicky自言甚少下廚,只懂煎荷包蛋和午餐肉。至於張茜,他更一臉苦笑道:「我嘅養生之道,就係唔食太太煮嘅嘢!」他憶述一次張茜為他炮製愛心消夜,「佢煎心形牛扒,點知肉質好似橡皮咁,一直頂住我個胃。」他又提到張茜愛選購廚具,「有次我去歐洲開騷,佢都有去,行街嗰陣,佢係都要買一塊心型嘅砧板,搞到我要由歐洲帶返香港。」

Dicky最近與韓紅一起到貴州參與慈善活動,他表示這已是第二年參加,「我只係去咗5日,大隊要去一個月,全部加起來有過萬人受惠。」雖然受惠人數眾多,但他指出只是冰山一角,「希望用自己嘅能力,影響多啲人做慈善。」



Big 4在場,自然充滿笑聲。

蘇永康取笑梁漢文太太

同場的Big 4另外三子——許志安、梁漢文(Edmond)和蘇永康,均異口同聲稱不懂廚藝,蘇永康更趁機取笑Edmond太太,「佢太太仲有好多進步空間,梁太曾經試過煮仲未熟嘅排骨俾梁漢文食。」許志安則笑稱鄭秀文偶爾會為他做飯,言談間面露甜蜜笑容。

沒有留言:

發佈留言