2016年11月28日星期一

【報紙】返無綫拍劇 張衞健要曾勵珍客串

日期: 2016年11月28日
來源: 東方日報

返無綫拍劇有條件 張衞健要曾勵珍客串

張衞健(Dicky)、許志安、伍詠薇、梁漢文及蘇永康等,齊齊現身電視城錄影節目《我愛香港》。於無綫久未露面的Dicky,被問到有指他相隔多年重返無綫拍劇,Dicky暗示有可能:「空穴來風未必無因嘅。(有意拍?)我離開母校後從來冇否認過呢個可能性。」


張衞健真係大膽呀!



睇嚟佢返無綫拍劇嘅機會都好高。

Dicky稱目前與無綫並無合約,他戲言回來拍劇的唯一要求,是無綫高層曾勵珍「出山」拍劇:「你哋問咗珍姐先,等佢出山做演員,做一頭一尾集數都好!(呢個係你要求?)唯一要求,幫我問佢,佢ok我ok,佢唔ok我都考慮吓。」


佢又否認自己難度期。


仲笑Big Four拍檔安仔等人花弗。



佢強調自己好顧家。

談到同場的安仔揚言想與「Big Four」成員去旅行,但指Dicky檔期最難度,Dicky聞言即謂:「點會呀?!我係比較顧家,將時間、金錢、精力都畀晒老婆。睇佢哋花花弗弗咁,睇落不負責任!(你顧住賺人民幣?)唔講呢啲喇。」

沒有留言:

發佈留言