2016年11月30日星期三

【報紙】條件要珍姐出山客串

* 編按:
好心TVB就俾多D誠意出來啦....
叫人返去幫手拍劇又唔落力宣傳,播下特輯安排下做專訪都好呀!

日期: 2016年11月30日
來源: 晴報

返無綫唯一條件 張衛健要珍姐出山客串

張衛健(Dicky)、許志安、伍詠薇、梁漢文及蘇永康等,前晚到電視城錄影遊戲節目《我愛香港》。久未在電視熒幕露面的Dicky,暗示不久將來重返「母校」拍劇。


Dicky過往參與的劇集收視均有保證。

Dicky離開無綫多年,前晚再度踏足TVB,早前有指他考慮重返娘家拍劇,言語間他似乎有所暗示:「空穴來風未必無因。(有意拍劇?)我離開母校後從來冇否認過呢個可能性。」Dicky稱目前與無綫並無合約,不過回來拍劇的附帶條件,就是無綫高層曾勵珍「出山」拍劇:「問咗珍姐先,等佢出山做演員,做一頭一尾集數都好,呢個係唯一要求,佢ok我ok,佢唔ok我都考慮下。」

談到同場的安仔有意拉攏Big Four成員去旅行,不過以Dicky最難度期,他聞言後否認:「點會呀!我係比較顧家,將時間、金錢、精力都畀晒老婆。睇佢哋花花弗弗咁,睇落不負責任。(你顧住賺人民幣?)唔講呢啲喇。」


Big Four因為上遊戲節目再度合體。

安仔收肉麻信件感尷尬

安仔目前籌備新碟,封套要在腹上畫畫,為此他要節食兼操肌,問他是否要操番六嚿腹肌?他直言:「操唔番咪將個公仔畫大啲遮住個肚!」

另外,提到日前為陳柏宇擔任個唱嘉賓,對方曾向他寫下四頁紙邀請信,安仔笑言首次收到男生的「肉麻信件」,覺得有點尷尬,「我幻想係個女仔寫畀我,但諗起佢寫就尷尬。」

沒有留言:

發佈留言