2016年11月7日星期一

【網絡】細個一定會背

* 編按:
如果換我做小編,我會pick以下依幾套:
1.《老友鬼鬼》
3.《我愛牙擦蘇》
4.《西遊記》
5.《少年英雄方世玉》
6.《小寶與康熙》

其實《日月神劍》同《龍兄鼠弟》都想放,不過都要顧及大眾記憶....
《龍兄鼠弟》入面既「陸亞彩」真係冇得輸呀!!

日期: 2016年11月7日
來源: 香港討論區FB

男小編: 細個一定會背佢劇入面啲口頭禪


- 睇過晒
- 不經不覺喜歡20年了,我都係睇張生大嘅
- 少了你,我就沒有童年
- 我的童年
- 以前勁中意睇小魚兒與花無缺
- 好鍾意睇佢拍劇
- 真係會背
- 全部的招牌台詞我都會😂  張衛健💕
- 我愛你呀😍😍😍
- 我細個勁中意佢
- 佢帶冷帽好好睇
- 神枱級😂😂
- 冇得輸
- 其實以前好鍾意睇張衛健
- 有聲既喂 😂😂
- 男神😍😍
- 西遊記最正😍
- 四套都係經典中的經典!

- 老實講,香港有邊個藝人好似佢咁,
  轉數快,識講野,唱歌好聽仲要有運行,講緊完全唔係佢外表點設定,
  仲有邊個藝人可以佢咁,指手畫腳都可以咁型架 (方世玉 / 悟空)

- 古語有云︰失去戀愛的 裝作很瀟灑

- 完全記得晒嗰啲口頭嬋,講真張衛健真係好戲,好有腦,
  所有佢講的口頭嬋都係佢自己諗出黎,佢做戲好生鬼,好可惜依家在TVB已睇唔到佢啲戲了

- 孫悟空真係無得輸!
- 孫悟空我只認為他最似
- 真係好好睇啊
- 以前大台有段時間夜晚00:30左右keep 住播張衛健D 劇, 果排晚晚睇完先訓
- 中意到不得了
- 有冇人知道邊到有得睇番😭😭😭
- 西遊記,好好睇!😊👍
- 老友鬼鬼好睇
- 我只想身體健康
- 真真假假 只要相信他
- 《拳賭雙至尊》、《我愛牙擦蘇》
- 曾經我以為孫悟空係張衛健嘅樣,因為佢太深入民心,依加睇返都仲好正
- 全部都鍾意呀
- 方世玉👍
- 最鐘意孫悟空
- 小寶與康熙煲左4次
- 張衛健 所有作品我都有睇!
- 西遊記認真屈機,睇完佢真係返唔到轉頭。
- 有無人知邊度有佢套西遊記買? 🙏
- 佢古裝真係一絕
- 好中意睇區戲,好搞笑,好靚仔,好開心
- 最帥美猴王
- 超級學校覇王都好睇
- 張衛健都幾靚仔
- 偶像
- 有聲
- 看看威風的他
- 細個真係睇好多佢嘅戲
- 余鐵雄
- 孫悟空同小寶真係經典
- 牙擦蘇
- 佢演偉小寶正過黃曉明
- 呢個咪大雄?
- 方世玉啦 工友
- 小魚兒超好睇

沒有留言:

發佈留言